Ej Antagen kristofe | Chef-jobb ansökan [skyclub] T

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

realbenjiii

Icke Medlem
Meddelanden
357
Reaction score
10
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Skyclub

Vad heter du IRL? benjamin

Vad heter du på discord? realbenjii

Hur gammal är du? 15

Hur länge har du spelat på Unive? 2 år

Hur rollspelar du på servern? Kriminell

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer utveckla jobbet med att vara aktiv säga till att jag e inte korrupt säger till att mina anställda följer alla lagar och försöka ta mycket möte med mina anställda säga till att Vi respekterar varandra ha en bra ton med människor. Jag ser även att skyclub inte aktiv och det är många folk som vill att de ska öppna så jag är här fixa detta säga till att alla har kul jag är en rolig person som har alltid positiv grejer säga visar respekt till alla även om man har en annat kön spelar ingen roll säga till att alla beter sig skyclub vi Respekterar alla och visa bara kärlek och få pengar till jobbet utveckla mer och mer kommer även skriva ut att vi har öppet dessa tider och att man kan komma förbi sånt

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har mycket erfanheter inom detta jobbet kan mycket och vet mycket. Som hur man hanterar detta jobbet och hur man ska vara med sina anställda för jag har mycket faktiskt vet alla regler Jag kan mycket .

Hur ofta kommer du vara inne? alla dagar

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Självklart det gäller inte om att man ska vara chef eller boss det gäller om att man ska ha kul och att rpa bra på servern

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej UNIVE ALLTID OCH ALLTD FÖRST

Har du läst våra Regler? Självklart annars skulle jag inte pass här på unive

Vidare till muntlig intervju! Du har 48h timmar på dig annars blir du automatiskt nekad.

Kollade in lite på dig och märkte att du har ljugit om din ålder (& kanske namn), vet inte riktigt om denna ansökan är din heller? Du har även en historik med att sno folks ansökningar och att ljuga. Jag har tagit beslutet om att neka dig.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka