Accepterad kristina | Ansökan till Servervakt [Ralle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Queen0121

Icke Medlem
Meddelanden
357
Reaction score
12
Vad är ditt namn i verkligheten? Kristina

Vad heter du på discord? stiniis21

Vad är ditt Hex:ID steam:11000013c119500

Ange ditt födelsedatum 21 Februari 2001

Beskriv din dagliga aktivitet. arbetslös. inne på unive mellan 8-10 tim vardagar och 10-15 tim helger

Hur länge har du varit medlem på Unive? sedan Oktober

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 0 men kan inte bifoga då serven ligger nere.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Servervakter är lite som extra hjälp till att avlasta staff i vissa situationer, servervakter hjälper till att hålla stämningen och nivån på servern. man hjälper till eftersom när man är SV RP:ar man som vanligt och genom det kan ibland stöta på uppenbara problem eller personer som bryter mot reglerna.

Varför vill du bli servervakt på servern? jag vill bli SV för att hjälpa RP:n och stämningen på servern. Jag kommer vara respektfull och hålla bra stämning i alla lägen. men som exempel varför jag vill bli SV är om jag ser någon som tex slår eller på något sätt utför något mot någon skulle jag skriva OOC och fråga varför personen gjorde det och om det var nödvändigt och detta skulle jag ta i lugn ton för att inte personen jag pratar med skall uppfatta de som att jag kaxar eller är sur för att hålla en bra stämning även under tiden.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Som servervakt kan abuse och korruption uppkomma rätt ofta för att tex att vinna scenario eller för personlig makt. att missbruka är när en SV använder för sin makt eller för sin fördel på något sätt. man skall inte som SV ta emot mutor eller på något sådant vis betyder att man är korrupt. och något jag märkt är att det finns SV som är korrupta genom att personen som är SV kanske endast ger en varning till sina polare IG när de egentligen hade varit bättre med mer än bara det och detta bara för att dom är vänner. SV abuse är också att göra /revive för att man inte vill bli 12ad eller att man /revive på sin polare för att den ber om det tex.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka