Accepterad Kristian.SW | Medlem ansökning (RealPaolo23)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kristian.

Medlem
Servervakt
Jobbstyrning
Meddelanden
89
Reaction score
88
Vad är ditt namn i verkligheten? Kristian

Vad är ditt discord namn? kristian.sw

Vad är ditt födelsedatum? 1 Februari 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Jag heter Johan bergman och är 21 år. Jag växte upp i en liten by i vännersborg och där gick jag i vännerskolan och gick där hela min skolgång. Där hade jag många vänner som jag var med varje dag. När jag gick på vännerskolan så gillade jag mest när jag gick i klass 5. I klass 5 så var vi mycket ute på utflykter och jag kommer till och med ihåg när jag och min kompis råkade klicka på nöd öppna dörrarna så vi fick kvarsittning när vi kom tillbaka till skolan! Jag har bott i vännersborg i 13 år men ska flytta till hit nu. Jag har inga barn och jag har ingen fru. Men jag tänker på om jag ska skaffa fru men jag har inte tänkt så mycket på det. Jag snusar men röker inte och jag är ungefär 200 cm och är inte tjock. Jag är inte rik men jag ska investera och tjäna mer pengar så att jag kan köpa min drömbil. Jag gillar att meka med bilar och jag har även faktiskt byggt en lådbil med motor och nästan allt som en vanlig bil har. Den byggde jag när jag var 10 år med min morfar. Min pappa är 50 år och han har en volvo xc40. Min drömbil är en audi R8 som jag vill att den ska vara matt svart med Röda led ljus under. Jag vill bli brandman dock så vill jag inte bli chef men jag vill bli en bra brandman. Min favoritmat är potatisgratäng det är viktigt. Min favoritfärg är Röd och nästan alla i min familj hade Röd som favorit färg. Min mamma dog när jag var sju år så jag bodde med min pappa resten. När jag blev 18 år så flyttade jag till stockholm och ska nu flytta hit till hit. Jag har kollat på google och sett att denna stad är väldigt fin och jag ska faktiskt flytta in i hotellet och jag har väldigt bra utsikt över staden. Jag har en kompis i hit som också bor på hotellet och han kommer att bo bredvid mig.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll, kreativ, omtänksam

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Han vill jobb med det han brinner för och känna att han kommer få ett bra liv i staden.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en bra rp som båda paterna kan ha roligt ifrån och att inte bryta mot några regler och ifall man har krockat med bilen att man drar ut på scenariot och gör det bra för båda paterna. Jag har ett extremt bra rpande och kan rdm vdm och dom grejerna. Jag vill kunna jobba som olika grejer på hit och jag vill gärna nu vara medlem för att få en ännu bättre upplevelse här på hit.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte spelar för att vinna att man har kul på båda paterna som tillexempel att man rpar med polisen på rätt sätt så att man inte bara satsar för att vinna.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag har inte rpat på skador en gång och det har jag lärt mig att man ska göra det och att man ska göra det bra och ett utförlgit scenario

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM,Power Gaming

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag brinner för servern och har spelat här i ungefär 3-4 år och har haft super roligt inne på unive.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka