Nekad Kristian.SW | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kristian.

Medlem
Servervakt
Jobbstyrning
Meddelanden
89
Reaction score
88
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199160847602/

Ditt Hex-ID: steam:1100001478f6cf2

Vad är din discord tagg? kristian.sw

Vem var det som bannade dig? Philip320

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: IMG_4041.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vill inleda med att säga att det aldrig har varit min avsikt att vara korrupt eller vansköta mitt ansvar som donationsansvarig. Mitt arbete har alltid handlat om att göra mitt bästa för att hantera mitt ansvar på ett rättvist och transparent sätt. Om det har uppstått missförstånd eller misstag som skapat intrycket av något annat, så vill jag klargöra det. Att nämna fusk i mitt tidigare svar var kanske ett sätt att förklara en missuppfattning eller felbedömning, men jag inser nu att det inte var ett klokt sätt att adressera situationen. Mitt syfte var att tydliggöra vad som skett, men jag förstår att det kunde tolkas som att undvika ansvar. Jag menar verkligen inte det jag gjorde och jag fattar helt varför du Philip bannade men efter din förklaring alla är människa och gör misstag och jag ångrar vekligen att jag gjorde fel och ber dig om en ny chans. För jag ville hjälpa servern när jag blev staff för att jag brinner för servern även är det förståligt att du bannad mig men alla männsikor gör misstag och jag har tänkt och hoppas att jhag kan komma tillbaka för att jag ångrar djupt var jag har gjort. Förstår dig helt Philip. Jag vill verkligen be om ursäkt om mitt agerande eller mina ord har sårat, upprört eller förlorat ditt förtroende. Det var aldrig min avsikt att framstå som oprofessionell eller att skapa problem. Jag tar fullt ansvar för de delar där jag brustit och är villig att samarbeta för att lösa situationen på ett rättvist och konstruktivt sätt. Din feedback är värdefull för mig, och jag hoppas att vi kan hitta en lösning tillsammans. Jag är också villig att rätta till eventuella fel som skett under min tid som donations ansvarig och dra lärdom av detta för framtiden. Jag har insett att jag har brustit i mitt ansvar som donationsansvarig, och jag kan inte nog uttrycka hur ledsen jag är över att detta har skadat både förtroendet för mig och den viktiga roll jag har haft. Det är tydligt att jag borde ha hanterat situationen bättre, både i mitt arbete och i mitt sätt att bemöta kritik. Jag ångrar djupt att mitt agerande har fått det att framstå som att jag varit vårdslös eller till och med korrupt. Det har aldrig varit min avsikt, men jag förstår att mina handlingar eller brister kan ha uppfattats så. Jag är också medveten om att jag i tidigare kommunikation inte lyckades uttrycka min ånger och mitt ansvarstagande tillräckligt tydligt. För detta ber jag om ursäkt. Jag borde ha fokuserat mer på att erkänna mina brister och lyssna på de som drabbats, istället för att försöka förklara mig på ett sätt som kanske framstod som undvikande. Jag är villig att göra allt jag kan för att rätta till mina misstag. Jag tar fullt ansvar för de fel jag har gjort och är redo att samarbeta för att återställa förtroendet och bidra till att situationen kan lösas på bästa sätt. Jag förstår att ord inte alltid räcker, men jag vill ändå säga att jag är djupt ångerfull och fast besluten att lära mig av detta. Om det finns något jag kan göra för att börja återuppbygga förtroendet, är jag öppen för alla förslag.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körade min bil och och sedan skulle gå och äta sedan belv jag bannad efter jag kom tilllbaka efter maten.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det känns som om jag har en tung sten i bröstet när jag tänker på vad jag gjort. Det värsta är att jag inte bara skadat mig själv, utan också människor runt omkring mig som jag bryr mig om. Det känns som om jag har svikit inte bara andra, utan också mig själv och mina egna värderingar. Den här erfarenheten har verkligen skakat om mig i grunden. Jag inser nu hur lätt det är att ta fel beslut i stundens hetta, och hur långtgående konsekvenserna kan bli. Det skrämmer mig att tänka på hur nära jag var att förstöra allt jag arbetat så hårt för. Jag vet att ord inte räcker för att göra det här rätt igen. Att säga "förlåt" känns nästan futtigt i jämförelse med vad jag gjort. Istället försöker jag visa genom mina handlingar att jag verkligen vill förändras. Jag har börjat gå i terapi för att förstå mig själv bättre och lära mig hantera mina impulser. Varje dag sätter jag upp små mål för att bli en bättre version av mig själv. Den här bannen har varit en brutal väckarklocka, men kanske var det precis vad jag behövde. Det känns som om jag har fått en andra chans, och jag är fast besluten att inte slösa bort den. Jag vet att vägen tillbaka till förtroende och respekt kommer att vara lång och svår, men jag är beredd att göra jobbet. Jag hoppas innerligt att de jag sårat en dag kan förlåta mig, men jag förstår också om det tar tid. Under tiden kommer jag fortsätta att arbeta på mig själv, reflektera över mina handlingar och sträva efter att vara den person jag vet att jag kan vara - en person som andra kan lita på och respektera. Bannen är helt korrekt och ångarar att jag gjorde det hade kunnat gå med på mycket för att bli unbannad ångarar djupt det jag gjorde och hoppas att du fårstår min ånger och förhoppningsvis unbannar mig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad en gång förut pågrund av power gaming där jag inte rpade på några sakor och jag läser mig av mina misstag efter den bannen har jag inte gjort om det och kommer inte göra om det jag har gjort.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag accepterar att bannen jag fick var helt korrekt. Jag gjorde fel, och det finns inget försvar för det. Jag har tänkt mycket på mitt agerande, och jag ångrar verkligen att jag inte hanterade situationen på ett bättre sätt. Det är svårt att uttrycka hur ledsen jag är över att jag hamnade i denna situation, en situation jag nu ser kunde ha undvikits om jag hade agerat annorlunda. Om jag ser tillbaka på vad som hände, inser jag att det jag gjorde inte bara bröt mot reglerna, utan även mot de värderingar jag strävar efter att hålla fast vid. Jag agerade impulsivt, utan att tänka på de långsiktiga konsekvenserna av mina handlingar. Om jag hade stannat upp och reflekterat istället för att agera snabbt, hade jag förmodligen fattat ett annat beslut. Jag hade kunnat ta mig tid att tänka igenom situationen och bättre förstå de regler jag var skyldig att följa. En annan sak jag lärde mig är att kommunikation är så viktig. Jag kunde ha varit mer öppen och diskuterat situationen innan den eskalerade till det här. Istället för att agera på egen hand och utan att vara helt säker på om jag gjorde rätt, skulle jag ha sökt råd eller förtydligat mina handlingar. Jag hade kunnat hantera situationen mer ansvarsfullt och lyssna på andras synpunkter, istället för att låta min egen frustration styra mig. Jag ångrar verkligen att jag inte tänkte på dessa saker när jag stod inför valet att agera. Om jag hade haft mer tålamod och varit mer reflekterande, hade jag förhoppningsvis kunnat undvika den här situationen helt. Det är något jag kommer ta med mig framöver – att tänka först, agera senare. Jag är djupt ledsen för de konsekvenser detta har haft och för att jag skapade en situation som krävde den här bannen. Jag hoppas att du kan förstå att detta var ett misstag jag ångrar djupt. Jag vill verkligen göra rätt för mig, och jag lovar att lära mig av detta för att inte upprepa samma misstag igen. Om jag skulle komma tillbaka skulle jag inte gjort som jag gjorde för att jag skulle istället tänka bearbeta och sedan göra det på ett annat sätt som att dubbel kolla alla olika steg som swish eller likande då kommer detta inte att upprepas eller hända ingen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har definitivt lärt mig mycket efter att ha blivit bannad, och det har varit en väldigt lärorik och ödmjukande upplevelse. När jag ser tillbaka på vad som hände, inser jag att det var en väckarklocka för mig och att jag behövde den här smällen för att verkligen förstå vad som gick fel. En av de största insikterna jag har fått är hur viktigt det är att följa regler och respekt för de gemensamma riktlinjer som finns för att skapa en positiv miljö för alla. Jag förstod inte helt då hur mina handlingar påverkade andra, och jag ser nu hur snabbt något som kan verka som ett litet misstag kan få större konsekvenser än man tror. Jag inser att det inte bara handlar om mig, utan om hur mina val påverkar hela gemenskapen. Jag skulle aldrig vilja vara den personen som bryter mot reglerna eller skapar obehag för andra, och det är något jag kommer att tänka på i framtiden när jag står inför beslut. Jag har också lärt mig vikten av eftertanke. Jag har insett att jag ofta har agerat för snabbt, utan att stoppa upp och verkligen tänka över mina beslut. Jag ser nu hur impulsiva val kan göra situationen värre än den behöver vara. Jag har lärt mig att man ska ta det mer försiktigt med dem sakerna jag gör allt ifrån don ärender till saker ig. Jag kommer att ta det lugnt och tänka på reglerna som finns på servern som jag respekterar. Om jag bara hade tagit en stund för att reflektera, hade jag kunnat fatta ett mer välgrundat beslut och kanske undvikit att hamna i den här situationen. Det har verkligen fått mig att förstå vikten av att vara mer medveten och tänka två steg framåt innan jag handlar. En annan viktig lärdom för mig har varit att ta ansvar. När man gör fel är det lätt att börja leta efter ursäkter eller försöka bortförklara sina handlingar, men jag har insett att det bästa jag kan göra är att stå för mina misstag och lära mig av dem. Jag kan inte ändra på vad som hänt, men jag kan verkligen göra mitt bästa för att inte upprepa samma misstag. Det känns som en stor personlig utveckling att kunna erkänna när man haft fel, och det är något jag kommer att ta med mig framöver. Den största lärdomen jag har dragit från det här är att ånger inte räcker om det inte leder till förändring. Jag vill inte bara känna ånger – jag vill också visa att jag har lärt mig och att jag kommer att agera annorlunda i framtiden. Jag vill inte vara samma person som gjorde de här misstagen, utan jag vill växa och bli bättre av det här. Det här har verkligen varit en omvälvande upplevelse för mig, men också en chans att se på mig själv och mina handlingar på ett nytt sätt. Jag är tacksam för att jag har fått reflektera över mina misstag och lära mig av dem, även om vägen dit har varit svår. Jag ser det här som ett steg framåt i min egen utveckling, och jag hoppas att jag kan visa med mina handlingar framöver att jag verkligen har lärt mig något värdefullt. Jag kommer inte att bara göra saker impulsivt istället kommer jag fokusera på att ha roligt och ha lärdom från mina misstag för då utvecklas jag utifrån dem. Jag hoppas att jag blir unbannad och att jag får en ny chans tack för att du tog din tid. jag vet även innebörden denna bannen för att jag har haft betänkes tid. Fick även en förklaring av dig Philip att jag har missköt mitt jobb som jag tar på mig och ångrar. Jag ångrar mig av det jag har gjort därför kan man jag lära mig av mina misstag och då även förstår man innebörden av bannen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka