Nekad Kristian.SW | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kristian.

Medlem
Servervakt
Jobbstyrning
Meddelanden
89
Reaction score
88
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199160847602/

Ditt Hex-ID: steam:1100001478f6cf2

Vad är din discord tagg? kristian.sw

Vem var det som bannade dig? Philip320

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-12-27 212836.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? har ingen aning hade vela ha en förklring för har inte någon fusnk eller något likande har inget sådan vet inte varför jag bannad jag var afk för jag skulle äta och efter det stog det att jag var bannad och det stog klack sko ban som jag inte heller vet vad jag har gjort och vad det betyder. SKulle alldtgi fuska eller något likande om det var det en sådan ban betyder skulle bhöva en upprikgit förkrinbg för brinner för server och kommer kolla upp vad det var för fel jag gjorde. Om jag har gjort någoting är jag super ledsen och jag kommer lära mig av det. Eller om det handlar om korruption skulle jag alldrig vara det jag brinner för philips välådnde på server och vill att det ska gå bra för honom om jag har gjort de är jag super ledesen och har lärt mig om mina misstag.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag körade min bil och och sedan skulle gå och äta sedan belv jag bannad efter jag kom tilllbaka efter maten.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Om jag har gjort något fel är det en giltlig ban jag känner igen mig när jag var staff jag skulle alldrig byta någon regel om det var från korruption eller från regel brott i servern om jag har gjort något fel kan det vara ett felmedelande från mig att jag skrev fel eller bara klirstrade in fel mall från dc eller att jag hyar gjort något regel brott som jag inte har fått förtygliat. SKulle btaya mycket att komma tillbaka jag brinner för servern och kommer inte att gå till någon annan kommer stanna kvar på serven men om det var någon av dem sakerna kan det vara ett fel medelande från mig med en mall eller bara ett regel brott som jag inte känner till. Jag kasnke körde för fort i staden på bågon sätt att jag har blviti bannad behöver hjälp mer att förytlkgia min ban om jag har gjort något ångrar jag mig djupt och kommer inte att upprepas jag har lärt mig från mina misstag om jag får veta var jag har gjort philip måste ha en anlidinge till denna bannen och det fattar jag. Jag ångrar mig djupt. Ge mig en chans att komma tillbaka så kommer jag följa varje reglen. Jag är alttid lojal till unive och har bara en ban tidigare, som var 1 dag. Så jag ber dig en chans så kommer detta aldrig hända igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad en gång förut pågrund av power gaming där jag inte rpade på några sakor och jag läser mig av mina misstag efter den bannen har jag inte gjort om det och kommer inte göra om det jag har gjort.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? om det var korruption som var felet kan det har varit något fel i don ärendet. Det kan ha varit att jag har blanadat ihop ped på ped listan. Har pratat med han som jag skötte pedet bytet med. jag personligen kommer inte ihåg något av händelsen men han sa att mr potato la in peden i listan och sedan sa ken att han hade gorilla på den som mr potato la in och sedan han ville göra ett ped byte och då var det redan gorilla på den enligt han kommer inte ihåg något av detta. Då blev det ett byte enlgit han två gorilla fanns redan på det peddet så då skulle han donera på från första början om han nu hade en gorilla på sitt första ped. Om det var inskriver på forumet att det fanns gorilla kan vem som hesöt som jobbar på don delen tro att det finns gorilla på peddet. Det kan vem som helst fel ifall det blev fel kan man bara ta bort gorilla gångstilen på peddet och säga till att man inte ska göra om det så lär man sig av sina misstag. jag känner inte ken och han är ingen som jag har konstakt med nu när jag blev bannad skrev han till mig och vi båda var bannad. Men det var ingen uppsåt för var också ny som don asvarig och gjorde mitt jobb så bra jag kunde. Men som sagt var det inte mitt fel och inte hade uppsåt för det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har lärt mig att man ska ta det mer försiktigt med dem sakerna jag gör allt ifrån don ärender till saker ig.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jag förstår det

Skulle också vilja ha tbx min roller för anser detta som felakdigt, hade ped,krim mm. Men om inte det är det så ber jag en chans att komma tillbaka.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka