Antagen Kristian. | Ansökan till Servervakt [Borat]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Kristian.

Medlem
Servervakt
Jobbstyrning
Meddelanden
89
Reaction score
88
Vad är ditt namn i verkligheten? Kristian

Vad heter du på discord? kristian.sw

Vad är ditt Hex:ID steam:1100001478f6cf2

Ange ditt födelsedatum 1 Februari 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag brukar gå i skolan på dagarna som jag för från Måndag till Fredag men har tid över på eftermiddagen och helgerna. Har mycket tid över på lovdagar mm.

Hur länge har du varit medlem på Unive? har varit medlem sedan 2023.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Kan inte få in bilden [SYSTEM]: 1 | kristiansvedberg, Alexandar, rpar ej på skador., 1 dag, Fri Dec 1 21:57:20 2023 [SYSTEM]: 2 | Kristian.SW, LUDDE, Lurar på pengar, skriver upp personer på gorilla ped., 0 dag, Fri Dec 27 19:40:25 2024 [SYSTEM]: Spelaren har blivit bannad 2 gånger.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har i uppgift att se till servern så att det inte finns personer som beteer sig dåligt och sådana personer som kan till exempel slåss eller kan anvädna sig av suntförnuft. Våran uppgift är att hålla kolla från ett spelar persptiv som leder till att det är svårare för dem som bryter mot reglerna att försätta med detta.

Varför vill du bli servervakt på servern? jag vill bli detta för det finns super många som inte servern väl och då leder det till sämre rp och dåligare upplevelse. Jag vill påvekra detta genom att vara en stöttepelare till servern som leder itll att man kan utveckla en bra rp.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Det är till exempel att man tar ut pengar på företagetkassa eller i detta fall kan det sannorlikt förekomma att man kickar eller bannar folk utan anledning eller för att vinna i ett scenario.

Vidare till intervju!

Du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.

Med vänliga hälsningar,
Servervakts Ansvariga

Godkänd efter muntlig intervju. Välkommen till Servervakt Teamet!

Tillbaka