Accepterad KristerBolund | Medlem ansökning [Bad.InBed]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

KristerBolund

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Filip

Vad är ditt discord namn? kristerbolund29

Vad är ditt födelsedatum? 14 April 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Krister Bolund och är 24 år (född 2000). Krister är en glad människa som älskar att göra folk glada. Krister har väldigt bra relationer med sina föräldrar och har varit ensambarn hela livet, Krister växte upp med sina 2 föräldrar i ett väldigt fint område. Krister hade väldigt många vänner i sin uppväxt både i grundskolan och gymnasiet som han fortfarande är vän med idag. Krister älskar att hålla på med bilar på fritiden och vill spara ihop pengar till att köpa en riktigt fin bil som han kan hålla på med på fritiden, Krister e en väldigt snål människa pågrund av att han verkligen vill ha denna bilen han har velat ha i flera år. Kristers kompisar tycker verkligen inte om det men dom tycker om Krister ändå även om han inte bjuder lika mycket som alla andra, dom respekterar Krister och Krister respekterar dom, Krister och hans vänner har en väldigt bra relation och kommer nog vara vänner livet ut. Krister älskar även sport och gått på väldigt många olika sporter under sin ungdom, bland annat fotboll, basket och hockey. Krister är väldigt atletisk av sig och älskar att gymma och sporta. Men flyttar Krister hemifrån och har pluggat klart Polisskolan och är sugen på att bli polis i unive staden. Krister ser verkligen fram emot att börja jobba i unive staden och hoppas att det kommer hjälpa Krister som person. Krister har tidigare jobbat som lastbilschaufför. Men nu vill Krister verkligen fokusera på framtiden och att ta sig långt inom polisen och hoppas verkligen att det går bra. Krister är en väldigt snäll person och vill verkligen inget illa i livet. Krister vill bli polis för att han verkligen är intresserad inom det och har varit det enda sedan ung ålder.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag hade bidragit med utvecklade, roliga och spännande scenarion då jag har rollspelat i ungefär 4 år lite till och från och kan det mesta inom FiveM RP. Jag är en professionell fivem rollspelare och jag kommer verkligen ta med alla mina kunskaper till unive för att alla spelare ska ha en bra tid när dom spelar unive. Jag vill inte att någon ska bli ledsen eller arg när dom möter mig ingame och jag vill verkligen sprida glädje till alla som jag möter. Jag vill spela på unive då jag har hört mycket om den när mina vänner kör det och jag vill vara med dom och ha roligt själv och göra andra glada tillsammans med mina kompisar. Jag funderar på att bli polis då jag har varit det tidigare på en annan karaktär dock inte på just unive. Det är därför jag vill testa polis yrket på unive. Jag är endast här för att utveckla min egna RP och sprida glädje, samt spela för att jag tycker om det.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario menas med att man inte ska spela för att bara vinna scenarion eller bara för att få pengar liksom utan man ska spela för att det är roligt och folk ska uppskatta sin RP. Man ska inte spela för att man ska vara bäst på någonting eller bara för att vara först liksom. Man ska spela för att alla parter ska ha roligt på servern och inte för sin egna vinning.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, Jag kan alla grundregler inom FiveM roleplay. Kan berätta om regeln powergaming 1 och det är att man ska inte ha overkliga krafter. till exempel att om man krockar in i en vägg i 300km/h så ska man RPa som man hade i verkligheten, att man skulle fått ont och förmodligen svimmat.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har rollspelat på fivem i nästan 4 år.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nope inte för tillfället

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka