Nekad Krisss | Chef-jobb ansökan [Emnez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Krisss

Icke Medlem
Meddelanden
90
Reaction score
7
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Falck Chef

Vad heter du IRL? Erik

Vad heter du på discord? Kriss#8056

Hur gammal är du? 14 07

Hur många timmar har du på Fivem? vet inte min tim räknare har typ slutat det står 354 men har betydligt mer timmar!

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill bli chef för jag gillar att ta ansvar, jag är bra på att ta ansvar. Jag har också tidigare erfarenheter av att vara chef på ett företag. Jag är bra på att styra upp saker, få saker gjort, kan ta kritik bra och gillar att rpa och att jobba inom att laga bilar. Jag vill att falck ska få en go bild och att många ska kunna känna att man alltid ringa till falck när deras bilar går sönder och veta att falck alltid finns att ringa till. Jag vill utbilda alla som jobbar på Falck och få dem att lära sig allt inom Falck dvs Laga bilar , hur man använder /me på bra och effektivt sätt, hur man är som en kollega och hur man beter sig mot bemötande. Jag vill också att man ska kunna gå till jobbet och känna att man får en rättvis lön och har bra kollegor och en go chef och att man ska tycka det är roligt att jobba också. Jag vill också ha jobbet för att jag anser mig som att vara väldigt bra på att rpa, är mogen, kan ta stora och rätta beslut inom falck eller övriga beslut. Jag vet vad konsekvenser är för olika slags brott eller "tjänstefel" tex, korruption osv. Och vet även hur jag ska ta mig runt problemet och visa vad som är rätt och fel för den som gjort fel!

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har varit personal-ansvarig på falck och anställd på mekonomen, och bitr en gång men inte under samma tid eller på samma karaktär på mekonomen jobbade jag väldigt länge. men inte på just Unive men det räknas väll? och meko är ju likt falck också. Falck jobbade jag bara på i några månader. men det var länge sen. Jag har också jobbat på securitas.

Berskiv din karaktär? Han föddes 1963 i trollhättan. han hade det bra hemma med topp betyg och snälla föreäldrar. Han älskar öl, bilar och Securitas.
Han har tidigare erfarenheter från securitas och mekonomen. Han har kort stubin och kan lätt bli arg om någon retar honom mycket.
Men han använder aldrig våld i ett sånt sammanhang. han hade det dock tufft innan då han var hemlös och inte hade några pengar. han levde så
i flera år. alla pengar han fick över köpte han alkohol för. han vara nära döden för överdoser många gånger. men en dag fick han erbjudande
att få ett jobb. trädgårdsmästare.
han tjänade enkla pengar och kunde tillslut köpa en lägenhet, då vände hela hans liv! Han skaffade sig större och större jobb.
tillslut jobbade han på mekonomen som bitr chef.
nu jobbar han som assistent på securitas men är redo för att säga upp sig för något annat jobb.
han har fått kontakt med sitt barn igen men inte så stor kontakt än. höjdpunkten på hans dag är att jobba och träffa kollegor.
får han chansen så unnar han sig en öl på fredagskvällen. Han är väldigt mogen och arbetsdrivande men kan vara lite otrevlig då folk retas och han har kort stubin. Han passar in bland folkgrupper och är väldigt social. Han tar stor plats i folkgruppen och tar "rollen" ledare om det kommer till sammabete i grupp.

Hur ofta kommer du vara inne? Varje dag! vardagar- 15.00- 22.00 helger- allt från 10.00- 06.00! Men på sommarlovet varje dag från allt från 10.00 till 06.00. 6+ timmar.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Klart

Senast ändrad:
Vidare till muntlig, vi skriver ut när vi tar intervjuer, du har 48 timmar på dig, Lycka till!

MVH GUZZ#7387

Helper

Jobb Ansvarig

Tillbaka