Accepterad Krisss | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Krisss

Icke Medlem
Meddelanden
90
Reaction score
7
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198869039161/

Ditt Hex-ID: 1100001362ac839

Vad är din discord tagg? Kriss#8056

Vem var det som bannade dig? Limpis

Hur lång tid var din ban? 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Anledning: höj nivån. Copbait osv

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att limpis trodde ville få polisen efter oss när vi körde iväg.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kompis skulle ner till piren, det skulle polisen också. Det ligger en person på gatan som polisen kör rätt på utan att tveka. så vi fortsätter ner till piren och då stannar polisen vi kör bredvik och frågar varför dem körde över personen som ligger på gatan. Dem svarar att det är en illution och att personen inte finns. så vi bara aja och kör vidare för att vi också hade bilar bakom oss. när vi kör därifrån så accsar våran bild väldigt fort och det ser ut som att vi copbaitar eftersom vi kör bort därifrån snabbt (accsar bort snabbt, hastigheten var dock inte överdriven) för att vi hade bilar bakom vad jag minns så vi stod i vägen för. och han trodde att vi ville ha polisen efter oss men det ville vi inte utan polisen stod vi kanten av vägen och vi ställde oss brevid på vägen och körde ifrån för att det var bilar bakom, (tror jag). och vi körde då iväg och svängde vänster och då blir vi bannade

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja, Jag tror limpis uppfattade det som att vi ville ha polisen efter oss. men verkligen inte. vi ville bara komma därifrån eftersom vi stod på vägen och vad jag tror så var det bilar bakom oss som behövde komma fram. vad jag minns. Men vi ville abolut inte copbaita eller ha polisen då vi hade meth och kniv på oss.

Hur många tidigare avstängningar har du? 7

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Vet inte hur många banns jag har men men. Jag jobbade på securitas och visste inte att jag fick springa i ecsort i ett viss scenario (kommer inte ihåg i vilket scenario det var dock) - av limpis

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Kanske köra fram och in åt sidan så bilarna kunde komma fram än att acca snabbt fram till korsningen och svänga för att göra upp plats till dem bakom.

Har du lärt dig någonting efter din ban? JA!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka