Nekad Krisss | Ansökan till Servervakt [Redz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Krisss

Icke Medlem
Meddelanden
90
Reaction score
7
Vad är ditt namn i verkligheten? Eric

Vad heter du på discord? Kriss#8056

Ange ditt födelsedatum 13 Juli 2007

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Varje dag!
Måndag: 15.00-22.00
Tisdiag: 16.00-23:00
Onsdag: 14:00-22.00
Torsdag: 15:00 - 21:00
Fredag: 14:00- 04:00
Lördag: 10:00 - 06:00
Söndag; 10:00 - 21:00
Lovdagar: allt från 07:00- 07:00

Hur länge har du varit medlem på Unive? 30 dagar +

Har många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/981911428611063858/1001593106623381554/unknown.png

Har du varit blacklistad någon gång? Nej

Vad är en servervakt enligt dig? En servervakt är någon som vill ta mer ansvar. Men ändå en helt vanlig och legitim Rpare. Rpar som vanligt men håller ett extra öga uppe för hur andra rpar, en servervakts rp förendras inte då dem bara har mer ansvar över hur dem och andra rpar. En servervakt har en go bild för unive och göra dess bästa för att göra unive till en trevligare och bättre plats. en servervakt hjälper också staffs genom dem tiden dem är intte och håller koll på serven så att satffs kan hålla på med tex forumet eller discorden och inte behöver hålla lika mycket koll på fivem servern så dem andra sakerna. En person som ärservervakt ska även kunna alla grundregler utantill och vara en bra förebild för servern och nya rpare. En servervakt ska också ha en legitim rp nivå och inte letar fel på andra rpare på för att det är kul o kicka eller banna. Man ska också veta konsekvenser för SV-abuse och aldrig ha åtanke att abuse rollen som SV.

Varför är just du lämplig som servervakt och inte någon annan? Jag är en lämplig SV eftersom jag har erfarenheter då jag var SV innan wipen. Jag är en bra och legitim rpare och kan alla grundregler och vet hur jag ska framföra en bra rp för både mig själv och andra rpare på servern. Ser jag fel oss andra rpare så kan jag bedöma om jag ska kicka eller banna även vad jag ska skriva i ban-meddelandet, även ett så bra och utvecklat meddelande så dem lär sig efter sin ban då det är meningen med den. Jag är väldigt aktiv på servern då jag kan spela varje dag och hur länge jag vill. jag har erfarenheter när det kommer till rp. Jag är trevlig mot bemötande och vill alltid hjälpa till och få folk att känna sig välkommna på unive. jag har bra tålamod och gilalr inte att vara dryg eller otrevlig mot folk. jag är också lämplig för jag letar ite problem hoss folk. jag bannar med ett bra och utvecklat meddelande för att dem ska lära sig och få en bättre rp nivå.

Definera med enga ord vad en bra servervakt är enligt dig? En bra servervakt enligt mig är en servervakt som tar ansvar för servern och som är väldigt aktiv. någon som vill att Unive ska gå framåt genom att visa en bra och legitim rp och vill att folk ska ha bra rp nivå genom att visa en bra rp nivå. en förebild som vill allas bästa, visa att man inte ska göra regelbrott och kan alla regler på servern. En bra servervakt visar ett gott intryck mot högre uppsatta eller andra rpare på servern. Att man tar tag i saker och problem och inte skiter i dem och låter dem sköta sig själva. vet hur man bra och kortfattat skriver ett ban-meddelande så att rparen lär sig efter sin ban. Man ska vara snäll bemötande och öppen för frågor även om dem är "dumma" och även kunna säga nej tex om någon ber om ress även fast dem inte har klipp eller om du vet att dem dog av anledning. En bra servernakt kan commands som:
/Svbann (id) (anledning)
/Kick (id) (anledning)
/toggleid (man har toggle id över andra pers.)
/who (man ser andra pers roller)
/revive (du ravvar dig själv)
/revive (id) (du ravvar en annan person)

Berätta sammanfattad var korruption och abuse är, specifikt inom rollen och ansvaret som servervakt Kurroption som SV = du absuar SV rollen för att gynna dig själv eller för att vinna scenario. Att Abusa sin roller kan vara liknande.
Man står i kö på saras. Det står en i kön framför dig, du kickar han för att kommar högre upp i kön.
Du är i skottscenario och du är i underläge, du bannar personen som är din fiende för att du inte ska förlora scenario eller förlora tex vapen (det kan även gå som powergaming för att man vill ha vapen
du är i skottscenario och du kan inte se din fiende för att han är bakom en vägg, då slpår du på toggleid för att se honom och veta vart du ska ha siktet för att vinna.
Du är låg på hp och det orkar inte ta din tid att ligga på sjukhus eller åka till apotek så du drar en /revive.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka