Nekad krissie969 | Medlem ansökning[snöviit]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Vad är ditt namn i verkligheten? robin

Vad är ditt discord namn? tjobre001

Vad är ditt födelsedatum? 1 April 2006

Berätta om din karaktär.Ja jag heter gabriel persson jag är 04-01-11 Jag vill spela som polis på servern oh jag gillar att spela som polis jag har hört otroliga bra rykten om servern och det är därför jag vill ansöka har alltid viljat spela på unive och som sajkt polis jag gillar spelet och fivem är roligt Han är en glad man som är rolig skoja mycket och har ett fint hjärta han bryr sig om allt o alla han tycker om att snacka skit med folk o springa runt o rädda staden

Vad kan du bidra med till serverns RP? vill bli polis och hjälpa staden hålla den fint och trygt

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för att båda parterna i ett scenario kan vinna. Det gör så att scenariot blir kul för båda parterna och inte bara för en part.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? a. Duping Duping innebär att du använder en bugg för att skapa eller föröka föremål. Dupes måste omgående rapporteras in till Staffs. Att ägna sig åt Duping, vare sig du genomför det eller bara tar emot kommer att besvaras med de allra hårdaste medlen. Ifall man misstänker att man tagit emot en orimligt hög summa pengar, eller fått föremål som man misstänker Dupats fram måste man med omedelbar verkan kontakta Staffs. [18:06] h. Sexuella trakasserier, övergrepp Det finns inte någon som helst tolerans för sexuella trakasserier eller övergrepp. Att ägna sig åt tafsande, våldtäkter och annat förnedrande kommer besvaras med hårdaste medel. Detta gäller både fysiskt som verbalt, att röra på någons känsliga kroppdelar men också använda ord som "Hora, slyna" faller inom denna regel. [18:06] f. Förhandlingar Vid förhandling där Polis och Kriminella kommer överens om sak, ska saken hållas. Detta innebär att vid t.ex. rån, där en förhandling görs, då ska dealen hållas från båda parter.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja en del

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Nekad. Anledning: Utveckla karaktär och skriv eget!!!! Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka