Nekad Kriss | Ban överklagan [Frida]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kriss

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198356993837/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Kriss

Vad är din discord tagg? Kriss#6844

Vem var det som bannade dig? Swiipe

Hur lång tid var din ban? 3 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Suntförnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Betedde mig väll för ansvarslöst men fattar inte hur vandalisering på en "fiendes" ägodelar kan vara utom gränserna av suntförnuft

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och en kompis vandaliserade en "fiendes" ägodel (bil) för att markera revir till att inte mucka med oss och kaxa emot samt att hota, medan jag och min kompis sparkade och slog sönder bilrutorna på bilen så snackade två andra med honom som var offret.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Tycker inte detta ska vara en ban eftersom staffen förmodligen inte sett eller kunnat koppla ihop min handling med scenariot sedan innan, skulle tycka ett det räckt med en kick som en slags varning att scenariot måste vara mer realistiskt innan man utför något.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannad tidigare för Powergaming som jag heller håller med om, då jag gjorde en U-sväng vid torget och lätt nuddade en persons bakre del av bilen i ungefär 20km/h fick jag ban för powergaming för att det inte var "tillräckligt" realistiskt även då jag bad om ursäkt vid kollisionen med en darrande röst för att signalera att jag vart milt skadad

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte vandaliserat hans ägodelar och istället bara säga öga till öga som mina andra två kompisar att hålla sig borta.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ska tänka på att kanske utföra mer handlingar genom ord mot ord istället för att göra något fysiskt emot den utvaldes ägodelar.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka