Nekad kris person | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

kris person

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alex

Vad är ditt discord namn? GOTYOAZZ

Vad är ditt födelsedatum? 23 Mars 1994

Berätta om din karaktär. Kris person är 29 år o född och uppvuxen i södertälje en liten stad utanför stockholm, Uppväxten han hade var bra till en början då han bodde med både sin mor och far tillsammans med hans bror, allt var frid o fröjd, Kris senare i åldern hamnade lite snett o hamnade med dom kriminella, började att sno cyklar o råna små livsmedels butiker vid 14års ålder för att han trodde han kunde ta hand om sig själv, även drogerna o alkoholen kom in i hans liv, han blev utkastad från familjen fick leva själv på gatan, Fick ett intresse för bilar som han gillade att styla o trimma, som då senare ska säljas för överlevnad, gick från en glad person till en väldigt nere o utanför människa som vill komma tillbaka till ett vanligt liv som han en gång hade som barn innan han blev tonåring.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra till en rolig o väldigt uppskattad RP känsla för alla i staden, kommer vara socialt o utvecklande för mig o alla andra i staden, gillar att sprida glädje.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det handlar om att ge o ta, man kan inte alltid vinna ibland förlorar man, alla ska få chansen att känna att man gjort sin RP roll bra. som tex vid ett rån att polisen får chansen att ta en, även att poliserna ibland kommer få känna att man inte klarat av sitt jobb,

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja jag har läst o förstått reglerna, man ska vara kreativ i sitt RP:ande som kriminell.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Har spelat till o från, ungefär 1,5 år i RP

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag ser emot att RP:a här på unive o hoppas jag blir deltagen

Tillbaka