Accepterad Krioxia | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Krioxia

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
1
Användarnamn: Krioxia

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/xKrioxiaHD/

Vad är ditt discord namn? KrissaN#2230

Hur gammal är du? 16+

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Kristoffer Svensson, han är ungefär 23 år och har precis fått sitt första jobb som journalist. Han är mycket exalterad utav att bo i Multistaden sno han nyligen flyttade in i. Han blir alltid glad utav att träffa nya människor och tar ofta kontakt med människor han inte känner. Det kan ibland leda till att oväntade och läskiga saker händer, men han hanterar det oftast bra, även om det kan leda till stora konsekvenser. Han är heller inte rädd av sig och tar därför många risker, ibland är han väldigt impulsiv och faller ofta för grupptryck som gör att han kan göra olagliga saker såsom droger.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag kommer att bidra till roliga scenarion, men även hjälpa de nya spelarna att komma ingång. Jag kommer hela tiden försöka att bidra till en bättre gemenskap samt en roligare rp server.

Hur många timmar har du på FiveM? Jag har ungefär 70 timmar av FiveM, är inte riktigt säkert.

Hur hittade du Multistaden? Jag kollade runt på svenska rp servrar. I titlen stod de "Seriös RP" och jag tänkte att detta passade för mig. Den hade även mest spelare.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Jag blev kickad en gång för ett missförstånd, jag såg likadan ut som en annan spelare som gick runt och slog folk.

Ser väldigt bra ut!
Du kan kolla exakt hur många timmar du har på fivem på din steamprofil.
Överlag riktigt bra ansökan.
Du går vidare till muntlig intervju. sätt dig i "Väntar på intervju" så kommer någon och tar ett par snabba frågor med dig också!

Godkänd efter en muntlig intervju med två staffs!

MVH Pontus

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka