Accepterad KrimzJr | Medlem ansökning [karim_comviq]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

KrimzJr

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Jamie

Vad är ditt discord namn? KrimzJr#4986

Vad är ditt födelsedatum? 23 Februari 2010

Berätta om din karaktär. Sabub Askit en 21 årig man som för en gång sen var en duktig elev som gjorde bra i skolan men som snart skulle allt bli annorlunda. När han slutade 7:an så började han hänga med några personer som inte var så bra för honom efter ett tag blev han rekryterad för att sälja knark åt dem. Sommaren är slut och Sabub har blivit mer och mer omtyckt av dem mer grova kriminella dem börjar bli som en vän för sabub men nära slutet av 9:an har dem grova kriminella bett Sabub att knivhugga nån. Han gör det och efter det har dem gängkriminella välkommat honom till gänget...

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med mina RP erfarenheter till servern samt ta emot kunskaper vilket gör att vi kan göra serverns RP bättre och mycket roligare eftersom det blir mera. Jag kan också bidra med roligare Scenarion både kriminella men också sociala eftersom jag är inte en sån person som bara gör kriminella saker utan gillar social rp också.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att det inte bara ska vara en eller ett lag som vinner varje gång och dem andra också ska vinna

Hur hittade du Unive? har hört mycket dåligt från folk men tror ej på dem min kompis förslog denna server + ni är störst i sverige

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka