Du använder en inaktuell webbläsare. Den kanske inte visar denna eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternative browser.
Hej jag har blivit av med min krim då jag inte har haft tid att spela på ett tag och nu har jag inte kvar min krim finns det ngn chans att jag skulle kunna få tillbaka den så jag kan spela hela spelet liksom?(=
Hej jag har blivit av med min krim då jag inte har haft tid att spela på ett tag och nu har jag inte kvar min krim finns det ngn chans att jag skulle kunna få tillbaka den så jag kan spela hela spelet liksom?(=
Vad jag vet som krim själv så är det ju att om man inte är aktiv i spelet m.m. så finns det ju möjligheten för att oss med krim skriva i inaktivitet i krim dc.. om det blir längre än en veckan eller så man är oaktiv.. Så det är lite ditt egna fel att du tappat den för du tog inte ansvaret och skriva att du är inaktiv m.m. kanske missat ett par obligatoriska krim möten m.m.
har inte kunnat göra det då jag inte har discord eller något på mobilen och har varit utomlands några veckor. Glömde skriva att jag skulle va inaktiv men ändå har betalat för att få det sen blir jag av med det för att jag inte spelar tycker iallafall jag ska ha tillbaka krim lite tråkigt att spendera pengar på något sen blir av med det
För att vi ska kunna säkerhetsställa den bästa upplevelsen, bland annat hålla dig inloggad använder vi cookies. Genom att fortsätta använda den här sidan, godtar du att vi använder det.