Dubbelpost Krim Karim | Ban överklagan [MORKIL_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Krim Karim

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/maximus1447/

Ditt Hex-ID: 1100001071df6c6

Vad är din discord tagg? Maximus#5934

Vem var det som bannade dig? Ziggy

Hur lång tid var din ban? 5 dygn

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? sunt förnuft, slår bilar på torget

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag sparkade på en bil

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Min bil fastnade på torget vi sparka på den ooc för och kunna flytta på den Ic för att vi var arga på att den fastnade

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja. vi hoppade support för och höra anledningen till bannen och fick som svar hade du gjort så irl? är inte själva iden bakom rp att man ska spela en karaktär? vore ju fruktansvärt tråkigt och spela sig själv. om andra folk hade gjort så irl? Ja har man varit bland folk så har man nog sett personer som antingen sparkar eller slår på bilar speciellt påverkade. och om erat argument skulle hålla så hade man inte fått slagit någon för det gör man ju inte irl eller hur?
halva servern plockar knark dag ut dag in? är halva Sveriges befolkning springpojkar till kriminella irl? tycker det är helt orimligt att bli bannad för och sparka på en bil. skulle vilja säga att ni kan specificera Sunt förnuft regeln endel för allt inom den är ju en tolkningsfråga från person till person vilket jag skulle säga är ohållbart speciellt för personer som inte känner admins. min slutsats är att bannen var helt orimlig då vi varken skadade någon annan eller förstörde för dom utan bara försökte få undan bilen

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Överklagade

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte sparkat på bilen och hoppat support men känns löjligt för en sån sak

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att sunt förnuft innebär i stort sett allt

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka