Nekad Krillee | Medlem ansökning (Sebbe91)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Krillee

Icke Medlem
Meddelanden
79
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Kristoffer

Vad är ditt discord namn? skadii1

Vad är ditt födelsedatum? 12 December 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär som jag spelar på heter Mikael görasson. Mikael är en välidgt ung och driven man. När han var liten var han uppvuxen en väldigt snäll pojke, Han hade inga problem hemma och var väldigt duktig i skolan. Han fick bra betyg och hans uppväxt var väldigt bra. Hans föräldrar stöttade honnom enormt och han är väldigt driven. När han får ett jobb så jobbar han förfullt och låter inget stoppa honnom. När han var runt 23 år gammal så hade han sammlat upp tilräckligt mycket med pengar för att flytta. Han bestämmer sig att flytta till staden unive då han har hört att många unga och intressanta personer bor där. Han är 23 år och flyttat till unive. Hur hans resa kommer se ut får vi väll se men han är väldigt nyfiken,intresserad och spend över hur hans tid i staden unive kommer att bli.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med roliga och intressanta scenarion som är roliga för båda parterna och så kreativa som möjligt. Jag kommer att konstant söka nya och roliga saker att göra och ta med min omgivning att hänga med.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte alltid behöver vinna för att scenarion ska vara roligt. Det kan vara kul även fast man ibland förlorar som tillexempel i rån.

Hur hittade du Unive? youtube

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka