Nekad Krillee | Medlem ansökning [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Krillee

Icke Medlem
Meddelanden
79
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Kristoffer

Vad är ditt discord namn? skadii1

Vad är ditt födelsedatum? 12 December 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Mikael göransson. Är en ung och engagerad man. Han spenderar mestondels av hans tid antingen vid arbtetet eller med sim familj. Hans intressen är att Spela olika typer av sporter och han är väldigt bilinteresserad. Redan vid en ung ålder så lärde hans pappa honnom hur man lagar bilar och det var den kariärren han valde. När han hade samlat ihop tillräckligt med pengar för att flytta så valde han unive staden eftersom han har läst mycket om den och den verkar väldigt intressant då många nya unga personer flyttar just dit. Han är välidgt nyfiken och interesserad om hur det kommer gå.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Det jag kommer bidra med är roliga och kreativa scenarion. Jag brukar alltid sträva efter kreativitet och göra scenariot roliga för båda parterna eftersom det är dem scenarion som oftast är roligtast.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man inte alltid behöver vinna för att ett scenario ska vara roligt utan man kan ha roligt ibland utan att vinna. Ifall polisen stoppar en så kanske man inte alltid ska köra iväg istället göra ett roligt scenario med dem istället.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag har läst igenom alla regler och dem viktigaste jag såg var Suntförnuft vilket innebär att man ska tänka logiskt och så som man skulle i riktiga livet. Sedan har vi powergaming vilket innebär att man ska rollspela på sina skador och inte bara fortsätta köra ifall man tillexempel krockar. Sist men inte minst så har vi Fearrp vilket innebär att man ska värna för sitt liv. Det är oftast då scenarion blir roligast.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja har rollspelat på unive tidigare i ungefär 1.5 år

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka