Nekad Krillee | Ban Överklagan [Borzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Krillee

Icke Medlem
Meddelanden
79
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199059638886/

Ditt Hex-ID: 110000141871a66

Vad är din discord tagg? skadii1

Vem var det som bannade dig? Borzy

Var är du bannad? Discord servern

Bild på banmeddelande: unive dc ban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag och mina vänner var påväg till oljeriggen ingame vilket ligger ute på vattnet. När vi började närma oss märkte jag att fps packet jag hade instalerat använde sig av no-water för att förbättra fpsen. Jag tänkte då att jag borde ta bort det och restarta mitt spel men när vi började närma oss oljerigen märkte vi att det var personer där. Jag valde då att avakta med att restarta och byta och istället valde att rpa vidare vilket var ett stort misstag. Mina vänner blir då kort efter nedskjutna på oljeriggen och jag är den enda kvar. Det slutar med att en stor skottlossning utlöser sig och tillslut var jag den enda överlevande kvar. Detta tyckte jag då var häftigt och valde där efter använda det klippet i mitt montage. Jag valde också att ta bort montage direkt när jag märkte att det var ett klipp me regelbrott i.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var jag som gjorde fel eftersom att staffsen på unive har skrivit utt gång på gång att man inte ska använda sig av no-water och liknande men jag valde att ignorera detta och använda det endå. Man kan se i montaget hur man ser att jag bara använder det i 1 klipp vilket förtydligar min historia. Men det är inte så att bara för det så är det okej utan jag gjorde fel och det står jag för och jag kan lova att det inte kommer hända igen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Men mina senaste banns var för emote abuse och jag har nu ändrat på det och använder mig inte av emotes till min fördel utan istället för att utveckla och kreativa scenarion. Min andra ban var för metagaming och detta har jag också lärt mig av och kommer nu aldrig mer anävnda mig av information ooc utan kommer fullt ta allting ingame. Sedan har jag också blivit bannad för halv ooc vilket jag nu också har lärt mig av och tar allting ingame. Jag har även hålt mig borta från indragen krim osv vilket kan tyda på att min rpa har förbättrats och att jag verkligen tar lärdom av mina bans.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det var jag som gjorde fel eftersom att staffsen på unive har skrivit utt gång på gång att man inte ska använda sig av no-water och liknande men jag valde att ignorera detta och använda det endå. Man kan se i montaget hur man ser att jag bara använder det i 1 klipp vilket förtydligar min historia. Men det är inte så att bara för det så är det okej utan jag gjorde fel och det står jag för och jag kan lova att det inte kommer hända igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag kunde gjort annorlunda var att istället för att gå till oljeriggen och fortsätta med scenariot borde jag ha restartat då på plats för att undervika allt detta. Jag borde också ha kollat tydligare innan jag laddade ner packet och borde ha sätt till så att packet inte använda sig av bloodfx,nowater och hs ljud och liknande. Allt detta borde jag kollat innan jag ens gick in på unive.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Denna bannen vart värkligen som en upplysning för mig. Jag hade inte fått indragen eller något slags hårt straff på över 2 månader nu och denna bannen fick mig värkligen att tänka till och vara mer uppmärksam innan jag väljer att göra något dummt. Jag kommer nu aldrig mera att ladda in på unive med något slags av tredje parts mjukvaror. Jag kommer alltid gå in på andra servrar innan jag går in på unive så att jag är helt säker på att jag inte går in med något som bryter emot unives regler.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? aa

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka