Accepterad Krillee | Ansökan till Servervakt [sjoturtle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Krillee

Icke Medlem
Meddelanden
79
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Kristoffer

Vad heter du på discord? Skadii#2941

Ange ditt födelsedatum 12 December 2006

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Måndag: 15:00 till 04:00
Tisdag: 15:00 till 04:00
Onsdag:15:40 till 03:00
Torsdag: 15:00 till 03:30
Fredag: 15:00 till 03:00
Lördag: 11:00 till 03:00
Söndag: 11:00 till 04:00

Hur länge har du varit medlem på Unive? 7 månader

Har många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Lägger bilden nedan då det inte går att lägga den här men har blivit bannad 14 gånger och felaktigt 4 gånger.

Har du varit blacklistad någon gång? Nej

Vad är en servervakt enligt dig? En servervakt är en person som håller koll på sin omgivning och säger till så att personer inte gör några för frova fel eller lallar för mycket. En servervakt borde banna när det behövs så att staffsen får det lättare för sig själva och inte behöver slösa energi på onödiga saker. En servervakt borde kicka folk ifall dem gör något mindre fell och skriva en rättvärdig anledning så att presonen kan lära sig av sina misstag. En servervalt borde också dva onödiga bilar som tex har gått sönder eller som bara står i vägen eller är onödiga.

Varför är just du lämplig som servervakt och inte någon annan? Jag tycker att jag är lämplig som då jag har varit medlem länge och kan alla reglerna mycket bra dvs jag har bra koll på reglerna. Jag har bra erfarenhet inom just att vara sv och jag har bra kunskap inom sv komandon. Jag kalla alla sv-relaterade kommandom.
Ifall en person gör ett litet fell så kommer jag först börja med att kicka personen och skriva en bra anledning så personen är medveten om att den gjort fell och så att personen lär sig av sitt misstag. Jag skulle passa som servervakt då jag skulle dva onödiga bilar eller bilar som går sönder då det händer väldigt ofta inom krim rpn då man ibland kanske tar ut för många.
Jag skulle försöka underlätta det för staffsen så mycket som möjligt då dem redan har mycket att göra.

Definera med enga ord vad en bra servervakt är enligt dig? En bra servervakt enligt mig är en person som inte absuar sina perms. En bra sv är också en person som hjälper personer att höja sin rp genom att lära dem när dem gör fell genom att kicka dem och skriva en passande anledning. En bra sv är också en person som inte bannar folk direkt utan försöker förstå bådas perspektiv och sedan bedömma efteråt ifall man ska bli kickad eller bannad. En bra sv är en som försöker pusha servern framåt och inte bara är sv för att kunna reviva sig själv en bra sv är en som ska kunna banna folk ifall dem gör fel eller kicka dem ifall dem gör något mindre fel.

Berätta sammanfattad var korruption och abuse är, specifikt inom rollen och ansvaret som servervakt Abuse inom sv är när man använder sina perms på ett felaktigt sätt eller på ett sätt som man inte får. Tillexempel ifall man revivar sig själv i skottscenarion eller när man inte får. Ifall man kickar/bannar någon för ingen anledning är det såklart också abuse. Det är inte tillåtet att abusa sina perms på något sätt eller under några omständigheter. Man ska inte heller göra små fel som tillexmepel använda sig av toggleid under scenarion eller i situationer när man inte ser personen men ser hans id över huvudet.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka