Nekad Krille5 | Medlem ansökning [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Krille5

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Adam

Vad är ditt discord namn? krille5333

Vad är ditt födelsedatum? 2 Februari 2004

Berätta om din karaktär. Min spelkaraktär heter Range Dover och han är 21 år gammal och är från London och blev skickad till en svensk fattig familj när han var 2 år gammal och han hadde det inte lätt under sin uppväxt med sin familj där pappan var grovt kriminell och mamma inte hade nått jobb då hon hade ett amputerat ben så hon kunde inte jobba så dom hade ingen bra inkomst. Så när Range var 13 år gammal så kom han in i det kriminella och började beckna så hans familj kunde få mat och pengar på bordet och Range gick aldrig riktigt i skolan då han skolkade mesta dels av tiden då han ville få in pengar till sin familj så han kunde försörja dom och när Range blev 17 så gick han med i sitt första lokala gäng som han var med i ca 2 år innan han lämnade av flytt långt ifrån gänget. Sen när Range blev 19 så åkte han in för att han hade narkotika på sig och satt inne 2 år och under den tiden så fick han ett stort intresse för fiskning och bokläsning och under rasterna så läste han böcker om fiskning och lärde sig mycket om fiskar och sen när han kom ut så köpte han sin första bil som var en bmw och efter det så ville han öppna upp nån fiskebutik eller börja jobba på nån fiskebutik och då valde han sen därefer att flytta till sin nya stad som kallas för Unive och starta om på nytt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med väldigt hög rp nivå och skapa roliga och kreativa scenarion där jag inte bara spelar för min vinst utan gillar och dra ut på scenarion där man gör nått intressant av scenariot som kan bli spännande för båda parterna i scenariot.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Till exempel att man inte tar nåns vapen under en kidnappning utan istället skriver /me tar deras klocka och väska, så att man känner att båda parterna i scenariot kan ha roligt och att man även kanske inte behöver döda personen utan dra ut på scenariot och ha social rp istället där man gör det roligt för bådas part i scenariot. Man behöver inte alltid spela för sin egna vinst utan göra det roligt för motpartens vinst också.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? RDM- Random Vehicle Deathmatch "döda inte nån utan anledning" VDM- Vehicle Death Match "Du använder ditt fordon som ett vapen" Suntförnut "Du ska ha en förnuft nått som du kanske inte hade gjort irl ska du inte göra ingame utan att man tänker men sunt förnuft, alla regler kretsar runt sunt förnuft i slutändan" NLR- Om du avlider i ett skott scenario eller scenario så kan du inte komma ihåg nått från det scenario som du var med i innan. FearRP- Att du inte värnar för mitt liv.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har många års erfarenhet inom rollspel men tagit en lång paus på grund av jobb och flytt

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Att jag är en kreativ person som älskar social rp och att skapa roliga scenarion och scener inom rollspel och jag älskar att lära känna nytt folk och göra roliga saker med.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
Har ej tagit muntlig intervjun på 48timmar.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka