Accepterad krille151x | Medlem ansökning{dante_skilss]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

krille151x

Icke Medlem
Meddelanden
103
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Kristian

Vad är ditt discord namn? krille151x

Vad är ditt födelsedatum? 14 April 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Chapo Aziz Och han är född i Syrien och kom till Sverige 2008 när han kom till sverige gick han till skolan han var 14år gammal när han kom till Sverige, Han gillade och laga bilar köpa bilar han har gillat bilar sen han var liten hans pappa drack mycket alkohl och hans mamma lämnade honom och den enda personen han hade var hans Farfar han bodde oss honom i några månader sen så kom socialen och tog Chapo för att han inte kan bo oss sin farfar Han brydde sig knappt om skolan men han började tillslut göra det. När han var runt 16 år och var i sista terminen av 9:an insåg han att han behövde vända på sitt liv om han ville lyckas i framtiden, så han la allt det dåliga bakom sig fokuserade på skolan som aldrig förr och fick riktigt bra betyg! Efter detta gick han inriktning fordon för att sedan utbilda sig till bilmekaniker! Han lyckas även gå ut gymnasiet med bra betyg och lyckas sedan jobba som bilmekaniker .. När han var klar med allt detta hörde han av sig till sin foster familj och berättade att han hade bra han berättade däremot inte att han bodde på gatan. Han sa att han hade det bättre i sverige

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra rp samt utvecklade rp scenarion som både är roligt för mig men framför allt min motpartner

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man ska spela för att motparten också ska ha roligt

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? t.ex. rdm att man dödar någon utan anledning, vdm att man använder sitt fordon som vapen, sunt förnuft att man ska värna om sitt liv t.ex. att man inte ska tjuvkoppla en bil mitt i torget eller piren och meta gaming som är att man tar information från discord till in game

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, Jag har spelat på unive sen tidigare men la av med att spela fivem och är nu tillbaka och ska visa vilken rp jag har på unive

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka