Accepterad krille151x | Ban Överklagan [Harry.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

krille151x

Icke Medlem
Meddelanden
103
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Krilleee151x/

Ditt Hex-ID: 11000014ce6f1cc (Hex)

Vad är din discord tagg? krille151x

Vem var det som bannade dig? harry.

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-03-28 174804.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag åkte fram till sons och provoserade och det ska man inte göra då man ska anpassa sig till en hög rp nivå och ha en rolig rp och inte en tråkigt rp, inte genom att peka finger på hoj som jag själv erkänner att jag gjorde och man ska inte göra de då det förstör rpn

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag fick prio vid sons hu7s och då är vår allians där och dom säger att sons hetsar osv.. så då tänkte jag skoja lite först med dom bara för att ha en rolig rp nivå men jag åkte försikigt med hojen och pekade finger och jag borde inte göra så då det är en tråkigt rp nivå om man gör sånt och sen så bad harry mig komma krim support och då söäger han att jag kommer bli bannad och få krim varning för att jag provoserade själv tycker jag inte de va så mycket att jag provoserade kanske lite att jag pekade finger men irl så kan man peka finger till vem som helst bara för roligt

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. båda 2 som jag sa innan hade irl så kan man ha roligt med folk peka finger till folk för roligt men förstår att d provocering men i mitt perspektiv så såg jag inte det som provocering mer som en vanlig rp

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. att jag kommer inte göra om det och hålla koll å min starndad och ha en rolig rp nivå och kommer aldrig mer göra om det

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att inte från första början inte peka finger mot dom 2 grabbarna som stog vid sitt hus att jag borde ha roligrp och fråga vad som händer osv..

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja, Självklart att ta del på de och inte göra om det igen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka