Accepterad krille151x | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

krille151x

Icke Medlem
Meddelanden
103
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Krilleee151x/

Ditt Hex-ID: 11000014ce6f1cc

Vad är din discord tagg? krille151x

Vem var det som bannade dig? Limpis

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-10-05 135203.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag gick över till en annan server

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det började med att jag satt med massa personer i krim vc och jag blev utsatt för grupptryck och folk hoppade mig och sa lämna nu och och jag fall för grupptrycket och utsatte för att gå över till wombat och att jag hade haft kriminell på unive i ca 2 månader och tänkte själv också på att testa nya servrar för att se hur det är att vara på en annan server och när jag gjrode det så ångrade jag mig jätte mycket.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var mitt fel från första början att ens överhuvuvdtaget ens tänka tanken av att lämna unive då jag älskar unive då det är den enda servern jag tycker om och som har bra rp nivå och som är rolig och de va mitt fel att lämna unive och bara så grejen var att jag ville testa nya servrar då jag hade krim i 2 månader och ville testa på nytt men ångrar mig jätte mycket och det enda jag önskar är att bli unbannad

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Asså mina tidigare bans är när jag var nybörjare på unive och har lärt mig av dom och lite regelbrott som jag har begått men har lärt mig av dom

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, Att inte ens överhuvudtaget tänka tanken på att lämna unive då jag själv vet att unive är en bra server som har bra rp och rp som man kan ha på unive och att jag inte ska lyssna på folk om att lämna servar måste själv ta hänsyn och ta saker för mig själv om jag vill och denna gången så gjorde jag en dum grej och det var att jag lämna unvie och ångrar det jätte mycket

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, har lärt mig att gräset inte alltid är grönare som på andra sidan

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja till 100%

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka