Nekad krille151x | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

krille151x

Icke Medlem
Meddelanden
103
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Krilleee151x/

Ditt Hex-ID: 11000014ce6f1cc

Vad är din discord tagg? krille151x

Vem var det som bannade dig? xzclayz

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-05-29 214448.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag var barnslig och började lägga ut unive montage som jag själv vet om att det inte är tillåtet på servern

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Hur ska jag förklara jag satt och tänkte så dum som jag är om att göra ett unive montage som jag själv vet om är klantigt medans så tänkte jag ett långt tag om jag ska lägga ut eller inte för tänkte sluta med fivem så tänkte ba sluta medans så läger jag ut d och blir pbannad och ångrar jag mig och vill komma tillbaka till unive då unive har varit servern jag kört på sedan 2021 då jag själv vet att unive är en server som har många spelare med seriös rp och det är de jag gillar men var klantig o börja lägga ut montage för tänkte sluta med fivem så tänkte ba sluta medans så läger jag ut d och blir pbannad och ångrar jag mig och vill komma tillbaka till unive då unive har varit server och det var så och vill komma tillbaks för att visa att jag inte är problem det var dumt av mig att ens lägga ut montage från första början

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Hur ska jag förklara jag satt och tänkte så dum som jag är om att göra ett unive montage som jag själv vet om är klantigt medans så tänkte jag ett långt tag om jag ska lägga ut eller inte för tänkte sluta med fivem så tänkte ba sluta medans så läger jag ut d och blir pbannad och ångrar jag mig och vill komma tillbaka till unive då unive har varit servern jag kört på sedan 2021 då jag själv vet att unive är en server som har många spelare med seriös rp och det är de jag gillar men var klantig o börja lägga ut montage

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har blivit tidigare bannad men det var i början av 2021 då jag var ny till rpn och inte kunde reglerna men nu kan jag reglerna och några felaktiga Igen de va jag som gjorde fel som jag sa jag var dum i huvet och la ut montage och vet själv om att det inte är tillåtet att ha på unive och ångrar mig och hoppas verkliigen att jag får en andra chans för vet själv att det inte är tillåtet att man ens gör montage och ångrar mig jätte mycket och hoppas att jag kan kunna få en andra chans för de ända servern som jag gillar som har spelare och rp

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, att aldrig komma i närheten av att göra montage osånt och att jag hoppas på att bli unbannad och att få komma tillbaka till unive då jag saknar det och att inte ens från första tanken göra ett montage eller ens få det i mitt huve skulle bara kommit tillbaka till unive men nu hopas jag verkligen på en andra chans att jag inte ens ska göra montage och har lärt mig av dehär att inte ens tänka tanken om att göra montage

Har du lärt dig någonting efter din ban? att inte ens från första tanken göra ett montage eller ens få det i mitt huve skulle bara kommit tillbaka till unive men nu hopas jag verkligen på en andra chans

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja till 100%

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka