Accepterad Krille15 | Medlem ansökning [Natte]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

KrilleBille

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199228234307/

Vad är ditt namn i verkligheten? Kristian

Vad är ditt discord namn? Krille#6166

Vad är ditt födelsedatum? 18 Mars 2011

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en kille, han är 23 år. Han är 180 cm lång. Han är small. Han röker inte eller snusar. Han brukar prata svenska och engelska men vet några andra språk. Han gillar att äta kött, och han älskar efterrätt. Hans favorit efterrätt är donuts. Han brukar vara fin klädd, han brukar ha slips ganska ofta, ibland brukar han ha shorts på sommaren. Han är väldigt snäll, modig, och han gillar att hjälpa till om någon behöver hjälp. Han är smart för att han läste mycket i högstadiet , han älskar mest att läsa deckare, och tycker om historia mycket. Han tycker om att vara med vänner/kompisar. Han får dåliga tankar om han gör nåt dåligt. Han är ganska manlig och gillar att jobba. han blev intresserad av polisen när han såg de på tv lösa brott, så vill gärna bli polis. Han är stark och gillar att träna på gym och springa utomhus för att han gillar att se naturen. Han är blyg ibland i vissa situationer. Han gillar att spela fotboll och tennis. Han kommer på saker snabbt när det är stressiga situationer. Han vill bli så laglig som möjlig, men ibland kan han göra olagliga saker. Han gillar att köra bil, han gillar också att drifta med bilen. Han tycker om att cykla. Han gillar inte att lägga sig tidigt och sova.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem i Unive för att jag gillar RP och tycker att Unive låter som en bra server. Jag kan bidra med en ny karaktär och jobba i ett team så det bli en bra utveckling av Unive. Jag kommer rekomendera Unive till mina kompisar så det sprider sig och bli större.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en ny karaktär och jobba i ett team så det bli en bra utveckling av Unive. Jag kommer rekomendera Unive till mina kompisar så det sprider sig och bli större.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Till exempel om en kriminell ger upp för polisen, då betyder det att det bli polisens vinst i ett scenario.

Hur hittade du Unive? Jag letade efter en bra server och då hittade jag Unive som rekommenderades från Youtube och Twitch.

Vidare till muntliga intervjun du har 48h på dig att ta din intervju lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka