Nekad krigare.1 | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

krigare.1

Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? layth ahmed

Vad är ditt discord namn? hatotti_01

Vad är ditt födelsedatum? 12 Juli 2005

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: shacki al hajji

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? omtänksam rolig och snäll.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: är inte så speciella, kommer från en vanlig familj i förorten och har lite haft problemen pengar dessutom har karaktären sysslat med kriminella saker i själ att försörja sig och sin familj, mina planer är att jobba mig uppåt inom kriminella nätverk och skaffa en fin bil och skapa kontakter med folk i staden och generellt ha det skoj.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Bidrar med en vidare fördjupt och seriös rp upplevelse och är bra på att anpassa mig efter folks så kallad ''vana'' i roleplay, altså anpassa mig efter folks roleplay stil, kommer dessutom bidra med positivitet och glädje.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska kunna acceptera att man inte har rätt och inte allt kan spela ut i sin väg, altså att spela i vinst för någon annan, att inte sätta mitt ego före andra.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jo, det har jag, fast ansåg att det var en felaktig ban för typ 4 år sedan, sparkade på min bil och råkade sparka till någons motorcykel, sedan blev jag bannad i några timmar tror jag, det var riktigt länge sen men har aldrig gjort samma sak igen.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Copbait, att medvetet köra för fort eller köra mot rött framför polisen för att få deras uppmärksamhet. RDM altså Random deathmatch innebär att utan anledning döda någon, till exempel att från ingen stans åka fram till någon och börja slå ihjäl dom utan själ eller motiv.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nte direkt, kanske att jag är väligt förstående och förlåtande och vill bara göra det så bra som möjligt för de andra på servern och sprida positivitet.

Hej!
Du har antingen angett fel Discord-tagg, eller så är du inte med i vår Discord-server.
Se till att du går med i vår discord om du inte redan är med: https://discord.gg/unive
Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Vi håller på att granska din ansökan, det kan ta lite mer tid än vanligtvis, var tålmodig.

Hej!
Vänligen verifiera dig med BankID genom att skriva i vår discord "/verifiera" så att vi kan fortsätta granska din ansökan.

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

jag har inte bankid jag ar Refugee
För att gå vidare med din ansökan behöver vi att du Verifierar dig.
Om du inte har BankID får du göra det manuellt genom att skriva /verifieramanuellt i våran Discord.

Nekad.
Anledning:
Du har ej kompletterat din ansökan i tid.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång samt se till att du får med punkterna i meddelandet ovanför.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka