Accepterad Krattish | Medlem ansökning [omgkarlsson]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Krattish.

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Elias

Vad är ditt discord namn? Krattish™#1353

Vad är ditt födelsedatum? 23 December 2008

Berätta om din karaktär. Melvin Johansson är en grabb på 24 År åldern, och har levt ett relativt bra liv men samtidigt dåligt under sin uppväxt! Han föddes i Västerås och han växte upp där. Sedan när han blev lite äldre runt 12-13 Års åldern började han vara med gäng kriminella och solo kriminella personen! Han började sälja droger, vapen samt alkohol. Han tjänade inget på det han gjorde. Men han kom nämre gäng kriminaliteten! När han blev 17 År gammal så blev han utsparkad ur sitt hus för hans föräldrar hitta ett automatvapen under hans säng! han levte ute på gatan. Men han hade runt 250K På sitt konto. Han köpte en lägenhet (2a) Han bodde där tills han blev 23. När han var 23 sprängde någon hans port! Då började han söka efter nya flyg på nya städer!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med en hög rp nivå ni på unive inte har sett tidigare. Jag har tidigare varit staff på denna server som jag gick under namnet "Krato" Jag hade en hög rp nivå. Kunde rpa på ett bra sätt. Jag spelar ej bara för powergaming! Jag spelar för och ha kul! Jag söker en ny server med bra rp!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Du spelar endast för och vinna. T.ex du förlorar under ett rån så börja du klaga i OOC att den personen gjorde fel och att du vill köra om scenariot. Du spelar helt enkelt endast för och vinna scenarion!

Hur hittade du Unive? Genom twitch, youtube och vänner!

Hur tar du intervjuen? Du har fått en roll i discorden med den rollen tar du din intervju i "Väntrum" under "Medlemskap AVD".

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka