Accepterad Krattish! | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Krattish

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Mitt namn är Elias

Vad heter du på discord? Krattish™#1353

Ange ditt födelsedatum 23 December 2008

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Vad som fick mig och ansöka till Medlemskaps Ansökan är att jag vill hjälpa Unives community med att få in mycket fler medlemmar till servern. Jag vill kunna lyssna på vad folk har och erbjuda på hur deras rp nivå kan se ut som och hur deras karaktär har uppväxt! Jag kommer vara snäll, trevlig och schysst när det kommer folk som ska ta en intervju! kommer vara sten aktiv på dc. Och kommer vara aktiv i forumet och verkligen vilja hjälpa folk! För det jag vill mest just nu! Hjälpa Alla staffs och 320 med att kunna ta in medlemskaps ansvariga som mig, för jag har varit det på massa olika servers. Har faktiskt varit staff på unive en gång i tiden! Men känner att jag vill testa vara medlemskaps ansvarig här! Har massa kunskaper inom detta och jag hoppas jag får dela med mig av detta om jag skulle bli medlemskaps ansvarig!

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag tycker ni borde välja mig för jag är en snäll person. Som kommer göra all i min makt för och få in så många nya spelare på servern och ha roligt där! Jag kommer satsa på att lyssna på folk kunskaper inom rollspel och lyssna på hur dom rpar. Kommer ej bry mig om dom rpar annorlunda. Så länge dom har en hög & bra rp nivå så funkar det mig! Om en person som kommer in i en intervju och är nervös kommer jag lugna ner personen så han känner sig trygg hos mig! För det vill oxå att folk ska vara trygga när dom sitter i intervju eller allmän privat call med mig! Kommer göra allt för unives skull ifall jag skulle få denna chans!

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jag tycker man ska bemöta dom snällt, trevligt! Man ska ej ha en hög ton mot dom, man ska en bra ton och inte ha en dålig attityd! Man ska bemöta andra på ett bra sätt. Om nån hade haft en dålig dag och om jag hade haft en hög ton. Hade nog dom mått dåligt. Och det är det VÄÄÄÄRSTA jag vet. Att höra eller se folk må dåligt! Om nån redan mår dåligt när dom kommer i intervju. Kommer jag lugna ner dom och vara så snäll som möjligt!

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Om man är medlem på denna server så finns det några saker jag vill ska följas. Att man är en lojal spelare och vill ha kul, och inte spela för makt och pengar! jag vill att om man ska spela på servern ska man ha kul och kunna lära sig mer angående rollspelandet! Jag tycker även det är viktigt att man ska ha en bra ton mot icke-medlemmarna!

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Denna punkt är SUUUUUUUPER viktigt för mig. Man ska kunna grundreglerna och övriga regler. Man ska veta vad kooruption inom yrke är! Man får ej vara medlem AKA whitelist på en annan server samtidigt som man är medlem på unive! MAn ska kunna det mesta inom rollspel. En bra rp nivå, vet hur man rpa (Knappar osv) Och sedan att ha kul!

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Om du är medlemskaps ansvarig har du stort ansvar. Det är att vara aktiv i både discord samt forumet! Man ska vara trevlig mot ALLA man bemöter samt hör samt ser! Man ska ej vara otrvlig, vilket INTE är okej! Man har massa saker och ha ansvar om man är medlemskaps ansvarig här på unive! Och aktivitet! Om ni tar in mig kommer ni INTE och ångra er!

Hur ser din aktivitetet ut? Vardagar: 08:30 - 21:00 (Paus kommer ske ibland) Helger: 09:30 - 23:30 (Pauser kommer nog ske)

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Medlemskap Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? Ja!

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka