Krasse
Icke Medlem
- Meddelanden
- 1
- Reaction score
- 0
Vad är ditt namn i verkligheten? anton
Vad är ditt discord namn? mrfribergtbon
Vad är ditt födelsedatum? 8 Mars 1999
Heter du samma på Discord som på Steam? Ja
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Hasse brorsson 25
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Chill ansvarig snabb
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Hasse har en bakgrund som bilförsäljare och hans framtidsplaner är att bli en försäljningschef på ett bilföretag och ta hand om sin framtida familj
Vad kan du bidra med till serverns RP? Mina kunskaper sen tidigare rp servrar sen några år till tillbaka.
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? t.ex I vissa affärssituationer kan en part acceptera en kompromiss där motparten får en fördel på kort sikt för att bygga en långsiktig relation eller skapa en ömsesidig vinst längre fram.
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej de har jag inte
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? 3.3 bemötande 4.1 din karaktär
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag hade gjort ett bra jobb som min karaktär och hade utvecklat och strategiskt gjort mig och mina medspelare bättre. samt folket runt i servern att uppnå en bra standard och följa regler.
Vad är ditt discord namn? mrfribergtbon
Vad är ditt födelsedatum? 8 Mars 1999
Heter du samma på Discord som på Steam? Ja
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Hasse brorsson 25
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Chill ansvarig snabb
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Hasse har en bakgrund som bilförsäljare och hans framtidsplaner är att bli en försäljningschef på ett bilföretag och ta hand om sin framtida familj
Vad kan du bidra med till serverns RP? Mina kunskaper sen tidigare rp servrar sen några år till tillbaka.
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? t.ex I vissa affärssituationer kan en part acceptera en kompromiss där motparten får en fördel på kort sikt för att bygga en långsiktig relation eller skapa en ömsesidig vinst längre fram.
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej de har jag inte
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? 3.3 bemötande 4.1 din karaktär
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag hade gjort ett bra jobb som min karaktär och hade utvecklat och strategiskt gjort mig och mina medspelare bättre. samt folket runt i servern att uppnå en bra standard och följa regler.