Accepterad Kraken.! | Medlem ansökning [Nisse47]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kraken.!

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198991505304/

Vad är ditt namn i verkligheten? ERIC SVENSSON

Vad är ditt discord namn? Bumbi#6210

Vad är ditt födelsedatum? 31 Juli 2008

Berätta om din karaktär. min karaktär går under namnet Ahmed Okänd.
Ahmed är en man från iran, Ahmed är en ärlig, rolig, med mycket energi.
Ahmed har ingen familj i staden han har inte heller några vänner, Ahmed hoppas att han kan få vänner och ha det bra i staden.
Ahmed's Uppväxt:
Ahmeds uppväxt var riktigt svår han hade två föräldrar men dom va ej mycket som föräldrar bege två var alkoholister dem var nästan aldrig hemma dom var bara ute och blev fula och kröka.Dem tog aldrig hand om ahmed och rentutsagt dom sket i ahmed. Som sagt hade ahmed en svår uppväxt men den grejen som gjorde den ännu svårare var att han blev mobbad i skolan.Det var så att hela tiden hade dom andra barnen något att säga. Ibland var det att han var föreldrar lös och ibland var det att han var ful,och det va även att dom diskriminerade ahmed för den hud färg han hade, Men ahmed vågade aldrig få till personalen på skolan.Han var rädd att dom barnen skulle hata han mer och börja slås mot han. det ville ahmed verkligen inte så han sa aldrig till läraren.
När ahmed blev större fick han veta att det där som dom där barnen gjorde var inte okej, Han lärde sig själv att äta bra träna mycket och till slut hade han HELT sjuk physik till slut såg han ut såhär https://www.google.com/url?sa=i&url...ved=0CA0QjRxqFwoTCLDD54GGj_sCFQAAAAAdAAAAABAE
Ahmed fick jobb som en mekaniker 👨‍🔧 och han ÄLSKADE det han hade alltid drömt om att jobba på bilar med mera. hanvill gärna fortsätta jobba som de i hans nya stad UNIVE
Ahmed skaffa de sig själv en fru och två underbara barn 🧒 👧 och dom levde gött i staden unive resten av livet

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag känner att jag har roat en längre stund under flera olika servrar men aldrig testat unive, Jag har en hög rp nivå som jag kommer bidra med till server, Jag kommer helst vilja jobba med att vara mekaniker, Har varit mekaniker på flertal andra servrar så ni behöver ej oroa er för min rp som mekaniker.Jag har över 270 timmar på fivem och ett annat konto med 50 timmar. Just därför borde ni ta in mig som medlem på just UNIVE

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med en rolig unik och smart sätt att rpa. som sagt har jag roat under en längre tid på tex ortenwave eldbyn verse unity bryggeriet etc.Så jag har mina erfarenheter inom roande. Så jag kommer bidra med en rolig men seriös rp nivå

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska få båda partnerna av ett scenario att ha kul så inte bara jag ska ha kul.Tex om de är bankrån så kan man ju saktaner farten lite så att polisen ska ha ngn chans för då blir det roligt för båda parterna

Hur hittade du Unive? Det va min vän och jag som bestämde oss igår att vi skulle börja spela men har hört talas om den en längre tid

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka