Nekad KraftMan | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

KraftMan

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198375580411/

Vad är ditt namn i verkligheten? Nils

Vad är ditt discord namn? nibali08#9921

Vad är ditt födelsedatum? 12 Maj 2022

Berätta om din karaktär. Min karaktär kallas för Kreatinkaggen just för att han tar de flesta steroiderna och kosttillsktten han kan få tag på. Han gillar gamla motorer och trsiga katalysatorer just för att han älskar lukten av orena avgaser från gamla motorer. Han bänkar 320 kg och tar 800 kg i mark, han kör inga andra övningar eftersom de andra är för noobs. Tidigare har han jobbat i sitt garage och trimmat epor eftersom han kan en del om motorer, men han sätter ockspå upp högtalarsystem för bättre epadunk. Hans favoritmat är kebabtallrik med extramild kebabsås eftersom han känslig för starkt när han är i perioden när han at extra mycket steroider.

Han växte upp i de Värmlänmdks skogarna och det är en stor anledning till hans intresse av motorer och träning eftersom det är vad folket håller på med där, de har inte så mycket annat att göra.

Hans familjesituation var egentligen väldigt bra men han bröjade med steroiderna nästan direkt åd han började träna bid 8-årsåldern. Familjen har alltid försökt stötta honom men vännerna och gymmet gick före. Han behövde lite extra pengar för alla steroider och kosttillskott så han bröjade trimma epor, vilket hann ahde lite erfarenhet av från sina unga dagar med sin far och volvo 740.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem på Unive eftersom att jag har erfarenhet från andra RP-servar och vill bidrå till en bättre RP som är roligare eftersom den både följer reglerna och är rolig. Jag vill även få bra förhållanden till folk på servern och vill inte att någon ska tycka illa om mig, snarare att folk tycker att min karaktär rolig och lite lustig, vilket bidrar till en roligare upplevelse, både för mig och andra.

Med att jag har erfarenhet menar jag att jag har varit med på andra servrar som t.ex. ortenwave men mina vöänner säger att Unive är mycket bättre, både för att den har mer aktiva perosner ochmer seriösa perosnar och ägare. På de servranran jag har varit med på så tycker de att jg har varitm rolig och jag har aldrig blivit rapporterad för att ha brytit mot en regel.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra och seriös RP vilket innebär att jag följer reglerna, är snäll mot andra och gör inte saker som egentligen skulle irritera folk utan bara saker som visar hur min karaktär är.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Jag spelar får att få bra RP (alltså att det är kul och jag inte bryter regler) istället för att tjäna makt och pengar på servern.

Hur hittade du Unive? Mina kompisar körde och sade att jag borde vara med för att Unive är mycket bättre än ortenwave då Unive har mer aktiva spelare och seriösa spelare och ägare.

Tillbaka