Accepterad Krabbban | Medlem ansökning [kallstrom]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Krabbban

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Rickard

Vad är ditt discord namn? Krabban#6467

Vad är ditt födelsedatum? 12 Maj 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Kalle Andersson och är 23 år. Kalle är uppväxt i Sverige med en svensk familj Kalle har en Mamma och Pappa och två syskon en Storasyster och en lillebror. Ända sen kalle var 2 år har han drömt att få jobba inom polisen eller sjukvården för att kalle gillar att hjälpa folk. Kalle var bra i skolan har hade nästan A i alla ämnena när han gick ut 9 Kalle hade många vänner och han gillade att spela fotboll och basketboll på sin fritid med hans vänner. Efter att Kalle hade tagit studenten så började han plugga till polis Kalle pluggade i mellan 2,5 och 3 år och är nu klar och har pluggat klart. Kalle har en fru och 1 barn som är 1 år och heter Zakarias, Kalle är en bra och rik Pappa som är bra på många olika saker men framför allt så vill han bli polis eller fotbolls proffs.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med en väldigt bra rp nivå jag kommer att ha en social rp som är hög, jag kommer följa alla regler och typ aldrig bli bannad, Jag kommer försöka ha det roligt i mitt rpande med många bra långa och roliga scenarion som är roligt för båda parterna och inte bara för mig.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte ska spela för att man själv ska vinna hela tiden utan också ge en chans till andra parten så det blir roligt för båda och inte bara mig.

Hur hittade du Unive? Jag hittade unive genom att kolla på twitch

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig. Lycka till!

Tillbaka