Nekad Krabban | Chef-jobb ansökan [S1monx]

• Trådskapare Trådskapare Deleted member 21054
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
D

Deleted member 21054

Gäst
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Vianor

Vad heter du IRL? Casper

Vad heter du på discord? Krabban#6001

Hur gammal är du? 14

Hur länge har du spelat på Unive? sedan november, blev medlem januari

Hur rollspelar du på servern? Kriminell

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer att få upp aktiviteten hos vianor väldigt enormt jämfört med hur aktiviteten ser ut just nu, samt samla in pengar av våran aktivitet och jobb, så slipper staffs göra det. Jag vill få ett par anställda P-A på direkten och verkligen visa att vianor kommer bli aktivt igen. Aktivt som det aldrig har varit förut. Samt göra aktivitets kontroller och få bort dem som är /duty för och bara få pengar och inte gör en insats till jobbet. För bättra discorden med alla kontroller och UTB, göra nya och fresh annonser som kommer locka en den hoppas jag.Vill verkligen att folk ska fatta nu att "wow vianor är något som har börjat jobba igen" det ska vara proffsig RP med /me och /sme man ska och inte lata sig med när anställda fixar folks bilar. Och ta så många intervjuer som jag kan och hålla dem rättvis för Vianor kan vara ett litet svårt jobb om man inte vet vad man gör. + hålla discord möten då jag ska visa ut lite keybinds och hur dem ska binda M.M. Har sett mycket klagomål nu på folks om vill pimpa sina bilar och inte har lyckats pågrund av oaktivivteten, Det kommer jag ändra på helt och hållet. kicka alla som är oaktiv samt rapportera till staff dem som abusar f6 menyn samt korruptionen då det har hänt en del inom just vianor. kommer hålla allt på hög nivå, discorden,IG, annonser,Anställda,Personal Ansvariga. Kommer hålla det aktivt så mycket jag kan i varenda avdelning
Så sammanfattat: Aktivitet discord.IG. UTBS, och sammarbeten

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? har erfarenheter inom Falck ,Autoexperten och lite vianor då jag kan f3 menyn, kan binda keybinds osv

Hur ofta kommer du vara inne? MÅNDAGAR: 17:00 - 23:00
TISDAGAR: blandat med träningen
ONSDAG: blandat med träningen
TORSDAG: blandat med träningen
FREDAG: 14:00-03:00
LÖRDAG:12:00-03:00
SÖNDAG: 12:00-03:00

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

Senast ändrat av en moderation:
Status