Accepterad Krabban | Ansökan till Servervakt [Deckz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Krabban

Icke Medlem
Meddelanden
40
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Casper

Vad heter du på discord? Krabban#6001

Ange ditt födelsedatum 22 April 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Måndag: 15:50-01:00
Tisdag: 22:30-00:00 blandat
Onsdag: 22:30-00:00 blandat
Torsdag: 21:30-00:00 blandat
Fredag: 13:20-02:00
Lördag: 11:00-02:00
Söndag: 10:00-00:00

Hur länge har du varit medlem på Unive? Januari eller februari

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://media.discordapp.net/attachments/993133166091063429/1026213920316342312/ban_total_unive.png

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En uppgift för en servervakt är och se till att folk kan bete sig i scenarion och generellt typ på piren M.M om man befinner sig i närheten. Sv's ska kunna veta när man sätter ner foten samt kunna sina regler. Se till så det är ordning vart man än är

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för jag vill se till så att scenarion och socialrp på t.ex piren M.M blir som högt som möjligt utan att det ska förstöras av någon som inte har någon tanke om att rpa och vill bara förstöra. Jag har varit staff och sv förut och vet hur allt ska gå till. jag vill bli sv för jag kan mina regler, jag vet när/hur man ska sätta ner foten när han/hon har gjort regelbrott eller bara griefar. Jag vill kunna se till så allt går till felfritt så alla kan ha en kul tid när dem rpar

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption är när man t.ex inte kickar/bannar bara för man känner dem ig eller ooc (när han har gjort regelbrott eller lallar) revivar han för att han skrev i discord, . När man medvetet inte kickar någon eller banna bara för att ni inte ska bli "ovänner" eller liknande, det e korruption. Abuse är när man kickar någon t.ex för att vinna ett scenario eller för och smita undan från polisen. För att kunna ha kvar sina "vapen" eller svarta pengar.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka