Accepterad Krabb | Medlem ansökning [luckeee.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Krabb

Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas

Vad är ditt discord namn? Mystkrabb Krabb

Vad är ditt födelsedatum? 7 Augusti 2008

Berätta om din karaktär. Pär Persson. Jag är uppväxt i staden, jag har varit intresserad i bilar hela min uppväxt. Jag har väldigt mycket intressen för bilar. När jag var ung så var jag lite busig och gjorde några saker som man hamnade i problem om man gjorde. Jag har velat vara en mekaniker väldigt länge. Jag är också en väldigt snabb lärd person som kan göra saker snabbt och lära mig snabbt. Jag har en kusin i staden som jag har bra kontakt med. Mina föräldrar var inte dom bästa och dom trodde inte på mig när jag växte upp, dom sa hela tiden att jag var ett misstag för jag gjorde många dåliga saker när jag var liten. Jag har alltid velat bevisa dom fel och nu har jag chansen att bevisa det. I staden ska jag Pär Persson bevisa mina föräldrar fel genom att skaffa ett jobb, hus och bil.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra RP även om jag är ganska ny till RP. Jag kan vara väldigt social och lära känna personer genom RP på bra sätt. Och ge andra en trevlig tid på servern. Jag hoppas på att jag kan få ett jobb på Mekonomen så att jag kan hjälpa alla med deras bilar om dom behöver lagas.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man kan ge och ta man måste inte alltid vinna i olika scenarion som man är med i. OM man är gisslaen så ska man inte bara springa bort så fort man får chansen till det.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? VDM= Köra på folk med sin bil.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har spelat RP i några månader och jag har mest spelat på den här serven men jag har spelat på en annan server innan den här.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har inte blivit bannad en enda gång och jag följer alla regler bra.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka