Accepterad KR717twitch | Medlem ansökning [Travzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

KR717twitch

Icke Medlem
Meddelanden
144
Reaction score
12
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198878608018/

Vad är ditt namn i verkligheten? Alvin

Vad är ditt discord namn? KR717#1337

Vad är ditt födelsedatum? 17 April 2008

Berätta om din karaktär. Han heter Kevin Elofsson är 30 år gammal och bilintresserad och har mekat med bilar sen han var 15 nu är hans dröm att börja jobba på autoexperten eller mekonomen eller något som handlar om att skruva bilar, han har haft en tuff uppväxt då hans föreldrar gick bort i canser när han var 13 år han flyttade till sin faster och där har han bott fram till nu när han har flyttat till en ny stad alldeles ensam ihop om att hitta nya vänner osv. Och självklart vill han hitta ett jobb han kan käna pengar på så han har råd med el kostnader osv i bostaden. Hans dröm är att vara chef över autoexperten. Han har alltid velat meka med bilar och fixa och dona.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? (Jag själv känner) att jag har ganska bra rp spelar mest efter sunt förnuft försöker hålla mig till standard reglerna (RDM, VDM, COMBAT LOGGING, COPBAIT, NLR. Men försöker utföra grejer mest efter SUNT FÖRNUFT

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är en stor server och jag enser att de är en väldigt bra rp nivå med aktiva staffs som håller koll på lallare osv. Rp(t) är bra i ganska många fronter känner jag men i vissa andra fronter lite sämre.

Hur hittade du Unive? Jag hittade de via fivem! då de hette multistaden fast på den tiden gav jag inte servern en chans kunde knappt något om rp oså vidare.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Spela efter endast suntförnuft ta egna beslut och göra som min karaktär skulle gjort irl.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Bättre RP Inte göra bort sig i vissa scenarion osv.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, de är jag inte. Har kört på en annan server ett tag innan jag kom hit som heter (ARBOGA ROLEPLAY) men jag ansåg att de var väldigt dåligt rp alla körde efter rdm osv och INGEN körde efter suntförnuft. Staffsen bannade mig pga VDM när jag körde in i ens hoj i ett scenario efter det har jag aldrig kört på servern.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka