KR717twitch | Ansökan till Support [Sniffax]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

KR717twitch

Icke Medlem
Meddelanden
144
Reaction score
12
Vad är ditt namn i verkligheten? Alvin, efternamn tas i dm

Vad heter du på discord? KR717#0717

Ange ditt födelsedatum 17 Juli 2008

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Spelar oftast kvällar men även dagar inte så tidiga morgon

Berätta om dig själv Jag är 13 år bilintresserad och rp intresserad bygger a traktorer på fritiden (v90 is life xD) Gillar och vara ute och cykla osv inget bättre för mig innan jag är 15 så får funka haha Har även ett stort intresse av tex innebandy.

Vad skulle du göra om du blir staff? Göra staff jobbet? sköta servern osv.

Hur länge har du spelat på Unive? Första gången var för LÄNGE sen men aktivt några månader 2-4

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Unive? Stor server nice server (mycket och hålla koll på vilket är kul!) Mst antagligen hålla koll så inte så många lallare håller på så man får försöka vara aktiv och kicka/banna dem beroende på vad de har gjort

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Mer trygghet om ngn skriver så vissa känner sig obekväma i servern så ska man göra allt för att få de till en bra plats för alla!

Har du några tidigare erfarenheter? Head staff på en annan server (ganska liten kanske 30 wl) De var kul och så men hade inte så mkt och göra där

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? De har jag bra koll inom vilka kommands som finns och vad dem gör!

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? Jag skulle säga att jag har lätt

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? Är inte aktiv på ngn annan server!

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej!, kan ha lite aggritions problem ibland haha men de går endast ut över mig själv och ingen annan.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka