Nekad KR717twitch | Ansökan till Servervakt [Travzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

KR717twitch

Icke Medlem
Meddelanden
144
Reaction score
12
Vad är ditt namn i verkligheten? Alvin

Ange ditt födelsedatum 17 April 2008

Vad heter du på discord? KR717#1337

Mellan vilka tider kan du oftast spela? 16-22 på vardagar och 11-23 till och från på

Hur länge har du spelat på Unive? ca 3 månader aktivt har haft väldigt kul med bra rp demma 3 månaderna förutom vissa som försöker första och inte kan följa regler därav jag ansöker till servervakt.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle

- Rpat som vanligt

-kickat folk som inte är ute efter seriöst rp

-Bannat folk som VDM/RDM runt omkring mig

-Svbannat folk som inte kan bete sig i trafiken och i köer osv.

-Spelat in alla Svbanns så de kan tas vidare till staff.

-Jag skulle tänka på att alla följer reglerna och alla håller sig till dom reglerna som ska följas och också fatta beslut och inte vara feg utan att också kunna ta besluten och åthjärdena på dom spelarna som inte fattar reglerna eller bryter mot dom reglerna

-Jag möter typ massa folk varje dag som pratar jätte mycket OOC, RDM, Vdm osv. det ska inte vara så att dom kommer in och gör det jag vill sätta stopp för det och massa andra regler som inte följs jag vill att alla ska följas och därför ansöker jag om att bli servervakt.

-Satt stopp för allt CHEAT som sker igenom ANICHET

-Finnas som ett stöd för staffsen och kicka personer som lallar eller bryter mot oskrivna regler, som till exempel trängsel i kö.

-Jag hade även vistats ofta platser där jag vet förekommer mycket lall för att varna eller i värsta fall svbanna.

SAMMANSKRIVEN TEXT

Jag skulle bannat dem som skulle gjort fel runt omkring mig och bryta mot regler tex., Jag har full respekt för allas olika karaktärsdrag. Men allt som har med VDM RDM NLR, BUS ABUSE osv är inget med karaktärsdrag och göra då åker man ut dirket på en SVBAN och klippar de så en staff kan ta ärendet vidare och kanske banna en längre tid. Allt jag är ute efter är top notch rp inget lall och absolut inga som förstör rpt för över 10 andra personer genom att tex köra över dem köra in i deras bilar osv. De kan ha och göra med SUNTFÖRNUFT och göra med att de är ett scenario där man anser att de är okej att man kör över isåfall får de tas med en staff/trainee. Allt mitt syfte är att rp ska jobba upp sin rp nivå!! De finns servrar med bättre rp! Dock är dem oftast 18+ och har stängda portar till skillnad från unive som har uppet för alla och köra seriöst rp.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Andledningen är väl i stort sätt för att jag vill underlätta staff arbetet genom att göra grovjobbet och solla ut lallare och utersluta dom från servern. Dessutom är de en del nya Kriminella i kriminella sammanhang vid drog ställen osv som inte kan sköta sig dem ska självklart. Men först skriver man en tillsängelse till dem och sen kickar dem fortsätter dem hålla på så blir de SVBAN och tas vidare upp till högre uppsatt o communityt. De är även en del inom de vanliga rpt som FEAR RP ar när en Kriminell kidnappar dem vilket är tråkigt. Och de är ju inget bra rp om man bara kickar dem framför ögonen på dem så man får nog ha Id i åtanke efter scenariot. Så den inte blir kickad i ögonen på oss. Vilket många staffs och servervakter brukar göra. Jag anser att de färsämrar Rp nivån och att de HELST ska undvikas.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag tror jag skulle kunna bidra ganska mycket med att få unive till en bättre plats jag skulle sollat ut lallare som inte kan bete sig. Jag anser även att de är en del olika kritirier på om dom är Medlem eller inte om 2 personer gör samma fel blir kanske dem som är medlem SVBANNAD och och den som är medlem åker ut med en SVBANN men på medlemmar tar jag de vidare med en högre och skickar bevis osv. Då jag anser att dem borde ha mer förmåner och bättre rp.

Varför ska just du bli servervakt? Jag har rpt på så bra jag kan för att höja rp nivån jag har försökt säga till vissa och skrivit report om vissa utan konsekvenser jag anser att de vore bra om jag deltar i servern som en servervakt som kickar dem som en "varning". Då kan jag nog bidra till ett bättre rp så jag kan göra så de blir konsekvenser av fail rp.

Varför vill du bli servervakt? Eftersom jag känner vissa servervakter tex (Gizmo) (karlsson) och de verkar kul och ta det ansvaret som servervakt., Då de blir en del fail rp i de kriminella. Jag har även goda kunskaper om staff relaterade commandon då jag varit staff på en del andra servrar men jag har lämnat för att till och med ägaren började lalla för mycket.
/dv, /revive, /svban (reason), /kick (Reason)

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Kan de som jag skrev över plus en del till men jag har inte ork lust och tid att skriva ner alla nu. Dessutom vet jag inte riktigt vilka perms en servervakt har då detta är den enda servern jag har sätt som har "servervakt" de flesta brukar ha "support", "staff" typ. Men servervakt verkar faktist som en grej för mig.

Är du whitelistad på serven? Yess!!

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Blev bannad nyligen för "Suntförnuft" när jag sprang efter min kompis som sprang efter en tjej.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej, kommer inte heller göra.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka