Nekad KR717twitch | Ansökan till Servervakt [AO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

KR717twitch

Icke Medlem
Meddelanden
144
Reaction score
12
Vad är ditt namn i verkligheten? Alvin

Ange ditt födelsedatum 17 April 2008

Vad heter du på discord? KR717#1337

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Jag spelar alla möjliga olika tider men oftast kväll/eftermiddag minst 2 timmar per dag (max) 5 timmar men ja kan bli mer

Hur länge har du spelat på Unive? ca 3 månader aktivt har haft väldigt kul med bra rp demma 3 månaderna förutom vissa som försöker första och inte kan följa regler därav jag ansöker till servervakt.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle rpat som vanligt förutom om de är något i min närhet som händer så tar jag hand om de genom att tex kicka och klippa de. Så skulle rpat helt som vanligt fast ha lite mer ansvar på ett sätt.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? De är den enda server jag spelar på och enda servern jag kommer spela på de närmsta 2 åren iaf sålänge de inte stängs ner pga att de är en bra rp nivå för att wl ska vara avstängt! men skulle blivit ännu bättre om de finns fler servervakter tex.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag skulle kunna köra runt och dva bilar diskret osv. Skulle aldrig dvat en bil framför någons ögon så länge de inte är 100% nödvändigt för att saker ska fungera typ vid garagen tex.

Varför ska just du bli servervakt? Eftersom jag tror jag kommer kunna bidra till att Unive blir ett bättre ställe och så att alla kommer trivas, jag har också aldrig varit servervakt innan och jag tror verkligen att jag kommer kunna göra det lättare för supportsen som gör ett fantastiskt jobb men ibland så behöver de oss. Jag vet reglerna in och ut så jag tror jag kommer göra ett bra jobb som en sv. Om jag ser en person som inte kan bete sig så bannar jag dom och kontaktar en support som tar honom vidare. Klippar även alla bans/kicks.

Varför vill du bli servervakt? För att bidra till att unive blir en server med bättre rp nivå och mindre lallare. Och för att jag tycker de höjer rp nivån lite när de inte står bilar lite överallt.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag har bra konsaper inom de!

Är du whitelistad på serven? Jajemän!

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Jag har blivit bannad i mindre fall, Fail rp felaktig ban, Streamsnipe jag gjorde inte det, Fail rp mitt spel bugga.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nix!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka