Nekad KR717twitch | Ansökan till Servervakt [AO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

KR717twitch

Icke Medlem
Meddelanden
144
Reaction score
12
Vad är ditt namn i verkligheten? Alvin

Ange ditt födelsedatum 17 April 2008

Vad heter du på discord? KR717#1337

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Jag kan spela alla möjliga olika tider varierar från dag till dag vilket humör jag är på men är inne i unive MINST 2 timmar per dag. Och de lovar jag annars säger jag upp mig som servervakt om jag blir de.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på den AKTIVT i ungefär 3 månader första gången jag joinade var för över ett halvår sen men då kände jag inte att servern var för mig men nu känns de som en bra server som behöver fler servervakter som underlättar staffarbetet. Jag skulle nog skött de väldigt bra och gjort allt seriöst och bannat/kickad vid lall vdm osv.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle väl spelat på som vanligt men skulle hjälpt till och hålla koll runt omkring mig om någon springer ut framför bilar och lallar så dem blir kickade men ska försöka göra de så diskret som möjligt så att de inte sticker ut. Så de blir så mycket bra rp av de som möjligt.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Jag gillar att hålla på med staff arbete eller jag gillade men jag anser att de blir för mycket speccande och för lite rp därav ansöker jag till servervakt istället för traine tror inte jag skulle passat jättebra som trainee då jag inte är den mest sociala personen som kan snacka med allla möjliga direkt.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag skulle underlättat för staffs och ta hand om småsaker runt omkring mig för allas trevnad skulle jag även spela in ALLA banns och kicks jag gör så de inte blir missförstånd så att om någon tjatar att de är felatktigt så finns bevis snabbt att lägga fram så de löses snabbar utan större konflikter. Hoppas att de skulle underlättat och gjort de lättare för traines att bestämma sig om den är felaktig eller inte.

Varför ska just du bli servervakt? För att jag rpar seriöst och inte lallar jag har rpat ungefär 1.5 år men aktivt i ett halvår ungefär. Jag skulle varit aktiv och hålla koll runt omkring mig.

Varför vill du bli servervakt? För att jag vill göra unive till en bättre plats med bättre rp och få bort lallare som inte kan bete sig andledningen till att jag ansöker till servervakt istället för trainee är för att jag vill ta ansvar men inte specca och sånt hela tiden utan även rpa en del och de är ungefär de servervakt innebär vad jag anser.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag har bra kunskaper om de ! vet inte riktigt vilka perms en servervakt har men tex /dv tar bort bilen man sitter i / är nära. /togglen så man ser folks id och namn. på dc antar jag.

Är du whitelistad på serven? Självfallet.

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Jag har blivit bannad i mindre fall, Fail rp felaktig ban, Streamsnipe jag gjorde inte det, Fail rp mitt spel bugga. jag anser att att jag inte borde blivit bannad någon av gångerna sen blev jag bannad för fear rp ochså men den bannen var de VÄLDGIT dåliga bevis på och zenvu ville inte äns formulera om vart jag fear rpa utan han skickade bara en youtube länken där jag "fear rp" men jag gjorde inte de vad jag ansåg. Jag och mitt gäng (jakuzan) var uppe i naken och gjorde knark så kom de ett gäng dem sökte igenom mina kompisar ALLA och jag flyttade mig 2 meter ish och dem sa att de var fear rp och bannade mig.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej! kommer inte göra de heller!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka