Nekad KR717twitch | Ansökan till Servervakt [AO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

KR717twitch

Icke Medlem
Meddelanden
144
Reaction score
12
Vad är ditt namn i verkligheten? Alvin

Ange ditt födelsedatum 17 April 2008

Vad heter du på discord? KR717#1337

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Jag spelar oftas mellan 16-22 på vardagar till och från MINST 4 timmar av de. På helger typ 12:00 till 23:00 typ 7 timmar av de minst.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på den AKTIVT i ungefär 3 månader första gången jag joinade var för över ett halvår sen men då kände jag inte att servern var för mig men nu känns de som en bra server som behöver fler servervakter som underlättar staffarbetet.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle spelat på som vanligt men om jag såg något så skulle jag Bannat 60 min eller kickat beroende på varje sitouatuon jag klippar ALLT och ALLA jag bannar för att de ska gå rätt till. Jag streamar lite smått inte streamat på ett tag dock så¨skulle varit bra och ha om man blir streamsnipad oså vidare.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Skrev lite om de över! Men ja för att jag skulle kunna kicka streamsnipers tex som streamsnipar mig. Och sen så vill jag höja rp nivån då den varierar grovt mellan medlemmar och lallare ska få sitt straff (vilket alla inte får i och med att staffs/nuvarande servervakter inte hinner med. De har jag förståelse för men dem gör deras bästa och de skulle jag ochså gjort som servervakt.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag tror jag skulle gjort de så de inte är så mycket lallare så dem åker ut så de blir ett bra rp! och så alla som spelar seriöst på unive kan trivas utan att bli VDMad osv.

Varför ska just du bli servervakt? För att jag är en person som tar arbetet och ansvaret startkt och vill göra de bästa för servern. Vilket jag hoppas jag kan göra! andledningen till att jag inte ansöker till TRAINE är att jag helt enkelt vill rpa och inte göra staffarbete. Mer än de lilla jag skulle gjort som servervakt.

Varför vill du bli servervakt? Har skrivit lite om de tidigare över.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? De har jag väldigt bra kunskaper om faktist. vart det tidigare på många servrar osv., jag kan inte exakt vilka perms man har som servervakt men tex /revive /dv och sådant kan jag ju bra.

Är du whitelistad på serven? Självfallet.

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Jag har blivit bannad i mindre fall, Fail rp felaktig ban, Streamsnipe jag gjorde inte det, Fail rp mitt spel bugga.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nix! och kommer inte göra under tiden jag är kvar i detta underbara communityt!

Tillbaka