Inaktuell KR717twitch | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

KR717twitch

Icke Medlem
Meddelanden
144
Reaction score
12
Vad är ditt namn i verkligheten? Alvin

Vad heter du på discord? KR717#1337

Ange ditt födelsedatum 17 April 2008

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag vill ta mig in i unive administrativt och vill få communityt att växa och bli mer aktiva server support tex. Jag har även ansökt till traine men den har ej blivit besvarat. Förra fick jag nekad på av Philip men jag ger de ett försök till! Och hoppas på bättre resultat nu.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? För att jag vet vad jag håller på med och skulle aldrig kunna mutas. Alla nya som ska ansöka till medlemskap ska ha samma kritirie krav ingen ska få undantag. Jag anser att de krävs en del för att vara medlem och va en del av unive communityt och kunna vara med och spela och rpa fullt ut därav skulle jag vara väldigt strikt med att alla ansökningar går rätt till osv.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jag tycker att man alltid ska bemöta andra människor trevligt osv jag tycker man inte under några omständigheter ska tex skrika i micken på dem osv håller man själv en lugn ton brukar de lösa sig. Med de menar jag att man alltid ska hålla en god ton till alla och vara trevlig mot alla osv.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag skulle vilja påverkan den genom att få solla ut vilka som får nekat och godkänt osv. Alltså så inte fel personer som är okunniga kommer in. Jag skulle varit hård med regler speciellt rdm vdm osv. Kan man inte reglerna så tycker jag inte att man ska få godkänt under några konstigheter. Och de kommer jag stå fast vid.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? ~kunna alla regler

~hålla en god ton

~köra seriöst och bra rp!

Osv.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Jag skulle känna att jag hade tagit ett stort ansvar på vilka som kommer in i servern osv. Vad som händer inom medlemms communityt och om någon medlem som jag hade godkänt missskött sig så skulle jag tagit de på mitt ansvar och jag tar isåfall konsevkvenserna.

Hur ser din aktivitetet ut? Jag kan spela Måndag: 15:30-22:00 Tisdag: 15:20-22:00 Onsdag: 14:45-22:00 Torsdag: 15:20-22:00 Fredag: 15:00-23:30 ish Lördag: 10:00-00:30 till och från. Söndag: 10:00-22:00 till och från. Detta är de vanliga tiderna men de blir oftast lite förendringar.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Medlemskap Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? Spelar inte på någon annan och kommer inte heller göra de under min tid på unive.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nix

Tillbaka