Nekad KR717twitch | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

KR717twitch

Icke Medlem
Meddelanden
144
Reaction score
12
Vad är ditt namn i verkligheten? Alvin, efternamn tas i discord pm om de är nödvändigt.

Vad heter du på discord? KR717#1337

Ange ditt födelsedatum 17 April 2008

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag har länge velat vara något slags ansvarig inom fivem servrar med större community, unive är ju de störta fivem communityt i Sverige som bara växer vilket är skit kul! Och även då så behövs fler medlemskaps ansvarige. Som kan solla ut dem som kan rpa bra och är nybörjare som inte kan regler.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag är en väldigt aktiv person inom unive. Jag är mogen och kan bete mig jag kommer aldrig kunna bli ”mutad” med någonting alla kommer få samma svårighetsgrad.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jag tycker att man ska vara trevlig och i slutet av ett samtal asså en intervju till medlemskap inte säga ”jag återkommer” och sen 2 min senare ”nekad gör en ny ansökan om 48h utan de är bättre och säga de i samtalet och sen skriva., känns trevligare och ärligare.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Tycker frågan vad lite otydligt formulerad, men jag skulle underlätta för dem redan befintliga medlems ansvariga och avlasta deras jobb genom att ta ansökningar osv.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Jag anser att man ska kunna ALLA fivem regler de jag anser man ska kunna på direkten är VDM RDM och FAIL RP sen fear rp osv ska man kunna men inte behöva utveckla jättemycket mer än vad det betyder.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Jag skulle känna att jag hade ett stort ansvar och jobba till mig och bete mig så jag blir pålitlig inom medlemskaps teamet osv.

Hur ser din aktivitetet ut? Beror lite på om ni menar läsa medlemskaps ansökningar så gör jag de 07-23 varje dag till och från. Men minst 4 timmar om Dan kommer jag läsa ansökningar och minst 1 timme om Dan kommer jag ta muntliga om de sitter några i väntrummet.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Medlemskap Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? Jag spelar endast på unive. Spelade på en dojrp server tidigare men slutade när Jag började aktivt på unive.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Kan ju köra en liten självbeskrivning: Jag heter Alvin är 13 år gammal kommer från Gbg har rpat aktivt på olika servrar i ungefär ett år och nu har jag fastnat för unive. Då de känns som en bra server jag är en social person som är trevlig mot alla. Även om dem är otrevliga mot mig försöker jag göra mig trevlig tilbaka.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka