Nekad Kr4yzie_TTV | Medlem ansökning [Muddi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kr4yzie_TTV

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
5
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198377449300/

Vad är ditt namn i verkligheten? Azad

Vad är ditt discord namn? kr4yzie_#3518

Vad är ditt födelsedatum? 20 April 1992

Berätta om din karaktär. Panco är en man som är 30 år gammal som är född i Turkiet men flyttat till Unive för att hitta vägen till att bli förmögen livsmöjligheterna och att fixa sig snabba pengar är svårt i hans nuvarande hemort. Skulle beskriva Pancho med dessa orden. Ivrig, envis och vill alltid synas, det som sticker ut hos Pancho är att han är välkänd för sin attityd av sina nära. Hans instressen är snabba sportbilar och dyra klockor. lite kort om Pancho

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Pancho har vart på flera olika städer samt är en gammal invånare av Unive och alltid bidragit med mycket till den staden han är på. Unive har varit den han trivdes mest på och vill återkomma till sin hemstad efter en lång paus då han varit på en lång "semester"

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag har rpat sen flera år tillbaka och tillför alltid riktigt bra med kvalite där alla andra kan se upp till och vilja jobba fram till att hålla samma god rp nivå

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? om du är i ett scenario där du "förlorat" ska du inte försöka tvinga på handlingar som får dig att undvika förluster ingame och låta dina irl känslor ta över. för rpen skull ska man flowa med hur situation utvecklar sig ÄVEN om det gäller att du förlorar i scenariot och blir av med till exempel agödelar osv osv

Hur hittade du Unive? jag har alltid vetat vad unive är sen långt tillbaka en vän som är aktiv hos er just nu fick mig att vilja börja RPa igen

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka