Nekad kr1s11 | Whitelist ansökning (Savage)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

kr1s11

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198220812660/

Vad är ditt namn i verkligheten? Viktor

Vad är ditt discord namn? 11000010f87a174

Vad är ditt födelsedatum? 8 April 2003

Berätta om din karaktär. min karaktär är 20+ som gillar att göra kriminella saker. jag kan inte göra kriminella saker för jag är inte whitelist. min karaktär gillar att råna folk, råna banker och så vidare. min karaktär vill sälja droger och sånt men måste bli whitelist först så jag gör det lagligt och inte utan eran tilllåtelse.

Varför ska just du bli whitelistad? jag vill bli whitelist för jag spelar bara på den här server och den största anledningen är att jag vill bli kriminell och göra saker som jag inte kan. jag vill ändå göra det med eran tilllåtelse så jag inte blir bannad och därför passar jag som whitelist. min karaktär har hög RP och förstår alla era regler.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för att jag har spelat Five M ett bra tag och har bara spelat på Unive liksom har spelat sen den hette Multistaden och det skulle bli riktigt kul med att vara whitelist för jag har en hög RP och vill bli kriminell.

Hur hittade du Unive? jag hittade servern från en vän och det gick till att jag körde CS:GO sen min vän sa kom Five M och jag fattade inte var det var, sen så förklarade han och jag gick in i eran server och har tyckt att detta är det roligaste spelet och därför vill jag just bli whitelist.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att bli den bästa kriminella personen som möjligt och råna folk på ett bra sätt. skulle vara fett roligt att göra såna saker men måste bli whitelist först.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej för alla andra servers är inte alls lika bra och har bara typ testat denna för denna är bäst

Tillbaka