Accepterad kr1s11 | Whitelist ansökning [Grxbbe-]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kr1s11

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198220812660/

Vad är ditt namn i verkligheten? Viktor

Vad är ditt discord namn? 11000010f87a174

Vad är ditt födelsedatum? 8 Oktober 2002

Berätta om din karaktär. jag heter Abbe Andersson. Och har ett väldigt stort intresse för sportbilar. Hans favorit bil var en Porshe 911 turbo. och har alltid haft en sån när han var liten. när han var ett barn så fick han en leksaks Porshe 911 och det var då han började älska bilar och han var 4 år då. Sen lämnade Abbes pappa han och hans mamma dog när han var 7 år. Sen åkte han in i Anstalten. När Abbe kom till Styvföräldrar när han var 15. Sen dess hade hela hans Personlighet förändras Och brydde han inte säg något om någon förutom hans bror Jonathan. När Jonathan sa till Abbe att hela Familjen är död så började han Direkt Jobba. När Abbe gick ut så hittade han person som heter Nicklas. Och det var den dagen han började Tjäna bra med pengar. Men Abbe visste inte så mycket vad dom gjorde. Men senare började han vänja säg och få polisen efter säg. Och Sen dess han en bra ekonomi för säg själv och sin bror Jonathan. Men Abbe jobbar fortfarande för Nicklas och det går bra för Abbe en Så länge Men allt kan hända. Förut Hade Abbe en gammal Saab och nu glider Abbe med 2020 Klass mercedes.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag har ett väldigt bra Suntförnuft och vet hur man rpar Och jag är inte en person som bara spelar för pengar och makt o vapen. jag tycket det är roligt att va social och hänga med Personer.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För jag tycker att denna server är bra och har spelat länge på denna Severn sen den hette multistaden och har många polare som spelar på denna servern. Och är en person som är väldigt aktiv.

Hur hittade du Unive? Gick in på fivem och kollade trending servrar och hittade Multistaden då och jag tyckte den var bra. Och tycker den är fortfarande bra och kommer fortsätta spela på denna server

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med Abbe är att skaffa bra vänner med människor och människor ska respektera mig för den jag är och jag beter mig. och skaffa bra affärer med folk såklart. Sen också Bli ett Brödrarskap med folk och bygga en stor Orginisation Med mina bröder.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej inte just nu

Skriv till mig i PM. Kan inte hitta dig i discord.

Grxbbe-#5324

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka