Nekad kr1s11 | Ban överklagan (Wagner)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kr1s11

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198220812660/

Ditt Hex-ID: 11000010f87a174

Vad är din discord tagg? Kr1s#2969

Vem var det som bannade dig? flame

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? powergaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag reste mig upp efter en kraftig krock med motorcykel i lycktstolpe

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Skulle köra upp till öknen och körde alldeles för fort. Kommer förbi en sidogata där jag tror se en polis och kör på för att skaka av dem. Svänger in på en gata och studsar på trottoaren och sedan in i en stolpe. Råkar resa mig upp igen och sedan kom avstängningen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej inte felaktigt alls. Gubben reste sig upp och jag hann/tänkte inte på att trycka på U vilket jag kanske skulle hunnit eller tänkt på. Hade jag gjort rätt där hade scenariot blivit korrekt och det förstår jag till 100%.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Blev bannad för ett tag sen för suntförnuft vilket jag också överklaga då den ansåg jag var felaktig. Stal en bil helt öde vilket är tillåtet men blev bannad av någon oförklarlig anledning. Den bannen fanns inte överdrivet mycket lärdom av då jag ansåg att den var felaktig men tänkte ändå över att inte göra sådana onödiga saker som ställer till det både för mig och kanske andra och skapa en bra rp upplevelse istället.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, gjort så min karaktär låg kvar på marken och spelat ut scenariot korrekt. Hade även lugnat ner körandet i staden för att låta polisen göra det dem ska och kanske inte på så "onödiga" saker som detta vilket nu istället ledde till mig avstängning.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att tänka mig mer för innan jag gör olika aktioner som kan då strider mot regelverket.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka