Accepterad Kränkta Liam | Whitelist ansökning [Pontus]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kränkta Liam

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Användarnamn: Kränkta Liam

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198948690902/edit/info

Vad är ditt namn i verkligheten? Liam Andersson

Vad är ditt discord namn? Kränkta Liam #9009

Vad är ditt födelsedatum? 19 Maj 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär kommer vara en polis. Polisen kommer heta Jocke Landsback, Han har en helt vanlig svensk familj och ingen kriminalitet och sådana grejer. Han kommer då vara 34 år gammal och har ett intresse av bilar och polis ärenden. Även golf gillar han, Han har ett barn och en fru, barnet heter Jacob och frun heter Stina. Han är då känslig för att bli utskälld för att han gick på en skola när han var liten och gick i skolan där dem slog honom. Jockes pappa är död för han dog av cancer och hans mamma är i full liv. Det har inte hänt så mycket speciellt i Jockes liv..

Varför ska just du bli whitelistad? Jag själv tycker att jag bidrar till en rolig och snäll rp. Snäll rp enligt mig är att man inte bryter mot server reglerna, ingen korruption heller. har mycket erfarenheter och har varit chef på Ambulansen, Polisen och bilfirman.
Jag har varit whitelistad här innan men jag spela inte så mycket fiveM då så min wl gick ut.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli whitelistad på multistaden för att jag inte orkar med 12 åringarna på typ Färjestaden rp och dem andra servrarna som ingen kan rpa på.

Hur många timmar har du på FiveM? Jag har 756 timmar.

Hur hittade du Multistaden? Jag hittade multistaden från min kompis omar. Jag har varit wl på denna innan och vill komma tillbaka.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej jag har inte blivit bannad här. Ja det finns en server jag är bannad ifrån och den heter Nato roleplay, jag blev bannad där bara för att jag konfronterade en admin för att han rdma.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej jag spelar inte på någon annan server...

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka